autor: Szymon Liebert
Muve Digital - Cenega zaprasza do testów nowej platformy dystrybucji cyfrowej gier
Cenega Poland szykuje się do startu swojej platformy dystrybucji cyfrowej Muve Digital. Klienci firmy będą mogli wziąć udział w testach systemu i pograć za darmo w 4 gry przez 10 dni. Dystrybutor obiecuje pokaźny katalog gier, atrakcyjne promocje i wygodne formy płatnicze.
Firma Cenega przedstawiła plany uruchomienia własnego kanału cyfrowej dystrybucji gier, powiązanej ze sklepem Muve.pl. Platforma nosi nazwę Muve Digital i w momencie startu będzie oferowała 70 różnych tytułów. To prawdopodobnie pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce (poza sklepem GOG, który jest skierowany do zachodnich odbiorców). W ramach testu systemu dystrybutor udostępni swoim klientom 4 gry za darmo na 10 dni.
Muve Digital będzie korzystał ze specjalnego programu, za pomocą którego przejrzymy kupione gry i tytuły z katalogu sieciowego. Cenega Poland zadba też o atrakcyjne promocje i udostępnienie różnych form płatności. Rozliczać będziemy się naturalnie w polskich złotych, a w razie problemów zostaniemy skierowani do rodzimej pomocy technicznej.
Cenega zaprasza członków Kompanii Graczy, czyli programu lojalnościowego, do wzięcia udziału w testach platformy. Osoby uprawnione do bety powinny otrzymać maila z instrukcją. Gracze, którzy sprawdzą system będą mogli pograć przez 10 dni za darmo w 4 tytuły (King’s Bounty: Legenda, Men of War: Oddział Szturmowy, NecroVision, Rig'n'Roll) oraz sprawdzić część katalogu startowego.
Pomysł jednego z największych polskich dystrybutorów jest bardzo dobry i aktualny. Warunkiem sukcesu nowej platformy dystrybucji cyfrowej wydaje się jednak umiejętność przebicia atrakcyjnych promocji z innych tego typy systemów, czyli przede wszystkim Steama. Kiedy przekonamy się, czy Cenega pobije Valve? Muve Digital wystartuje najprawdopodobniej na przełomie listopada i grudnia.