autor: Artur Falkowski
MTV odnotowuje niezwykle szybki rozwój swoich serwisów dla graczy casual
Dokonany przez MTV latem ubiegłego roku zakup AddictingGames.com i Shockwave.com, serwisów internetowych zajmujących się dostarczaniem mini-gierek dla tzw. casual players okazał się świetną inwestycją. Strony niezwykle szybko się rozwijają, a na konto ich właściciela wpływa coraz to więcej pieniędzy.
Dokonany przez MTV latem ubiegłego roku zakup AddictingGames.com i Shockwave.com, serwisów internetowych zajmujących się dostarczaniem mini-gierek dla tzw. casual players okazał się świetną inwestycją. Strony niezwykle szybko się rozwijają, a na konto ich właściciela wpływa coraz to więcej pieniędzy.
Według raportu opublikowanego przez MTV, zainteresowanie stroną AddictingGames w marcu wzrosło o 14 procent, zwiększając liczbę gości do 21,3 milionów. Z kolei oglądalność serwisu w tym samym czasie wzrosła o 17 procent, co zwiększyło liczbę odwiedzin do 343 milionów. Shockwave nie może pochwalić się aż rak dużymi liczbami, ale i tak osiągnięte przez niego wyniki robią wrażenie. Stronę odwiedziło już 19,7 milionów gości, a obejrzano ją 117 milionów razy.
W raporcie poinformowano również o tym, że do samego serwisu AddictingGames tygodniowo wpływa 50 podań o możliwość zamieszczenia na jego łamach tworzonych właśnie gier. Prośby te wysyłane są przez ponad 1000 młodych twórców.
Jak widać branża casual games niezwykle dynamicznie się rozwija. Coraz więcej osób zainteresowanych jest graniem w proste produkcje online.