autor: Radosław Grabowski
Mroczne przygody Billy'ego i Mandy jako bezpardonowa bijatyka w wirtualnym świecie
Każdej nocy (konkretnie o 3:30) polska wersja kanału Cartoon Network rozpoczyna emisję kreskówek z cyklu The Grim Adventures of Billy & Mandy (Mroczne przygody Billy’ego i Mandy), który jest teraz przenoszony przez korporację Midway do rzeczywistości wirtualnej. Chcielibyśmy przedstawić Szanownym Czytelnikom garść szczegółów na temat powstającej gry.
Każdej nocy (konkretnie o 3:30) polska wersja kanału Cartoon Network rozpoczyna emisję kreskówek z cyklu The Grim Adventures of Billy & Mandy (Mroczne przygody Billy’ego i Mandy), który jest teraz przenoszony przez korporację Midway do rzeczywistości wirtualnej. Chcielibyśmy przedstawić Szanownym Czytelnikom garść szczegółów na temat powstającej gry.
Programiści szykują nam bezpardonową bijatykę, dość podobną chociażby do TMNT Mutant Melee ze stajni Konami. Zatem na ekranie zobaczymy maksymalnie cztery walczące ze sobą postaci (każda zostanie wyposażona w unikalne techniki ofensywne i defensywne), doskonale znane entuzjastom serialu telewizyjnego (m.in. przygłupi Billy, apodyktyczna Mandy, fajtłapowaty Irwin, spektralny eksterminator Hoss Delgado i z pozoru straszny, choć w gruncie rzeczy dobroduszny Ponury). Starcia mają toczyć się na szeregu przeróżnych aren – np. przydomowe podwórko i zaświaty.
Wśród dostępnych opcji zabawy znajdziemy tryb przygodowy, pozwalający maksymalnie dwóm użytkownikom na uczestniczenie w czterdziestu misjach, których pomyślne zaliczenie zaowocuje odblokowaniem rozmaitych bonusów. Z kolei w ramach Battle Mode nie będziemy szczędzić środków (wszystkie chwyty więc dozwolone), aby sterowany przez nas bohater jako jedyny pozostał na placu boju.
Trójwymiarową grafikę w technologii cel-shading, widoczną na dołączonych do niniejszego tekstu screenshotach, ujrzymy w edycji gry, dedykowanej platformie PC i PlayStation 2. Natomiast wersja The Grim Adventures of Billy & Mandy dla kieszonkowej konsoli Game Boy Advance posiadać będzie komiksową oprawę wizualną w dwóch wymiarach. Rynkowa premiera wszystkich trzech wariantów omawianego produktu powinna nastąpić w drugiej połowie bieżącego roku.