MotorStorm - uszkodzona łata jest dostępna w Europie
Felice Standifer z amerykańskiego oddziału koncernu Sony Computer Entertainment, oznajmił w ubiegły piątek, że wskutek odnalezionego w ostatniej chwili błędu, oznaczona liczbą 1.2 poprawka do gry MotorStorm zadebiutuje w sieci później niż planowano. Nie byłoby w tej wypowiedzi nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że feralną łatę udostępniono w Europie.
Felice Standifer z amerykańskiego oddziału koncernu Sony Computer Entertainment, oznajmił w ubiegły piątek, że wskutek odnalezionego w ostatniej chwili błędu, oznaczona liczbą 1.2 poprawka do gry MotorStorm zadebiutuje w sieci później niż planowano. Nie byłoby w tej wypowiedzi nic zaskakującego (nie takie numery wyprawiali już twórcy oprogramowania rozrywkowego), gdyby nie fakt, że feralną łatę udostępniono w Europie.
Standifer twierdził w piątek, że odkryty w ostatniej chwili błąd uniemożliwiał nawiązanie połączenia z Internetem. Z tego właśnie powodu firma Sony Computer Entertainment America, Inc. zdecydowała się przełożyć premierę łaty 1.2 na bliżej nieokreślony termin. Amerykanie faktycznie nie zobaczyli w wyznaczonym dniu upragnionej poprawki. Co innego Europejczycy, którzy przez weekend mogli ściągnąć patcha bez żadnych problemów.
Przedstawiciele koncernu nie wyjaśnili na razie, dlaczego uszkodzona łatka została udostępniona w Internecie. Europejczyków to jednak specjalnie nie martwi, zwłaszcza, że odkryli oni sposób na poprawne działanie nowego trybu Time Attack już po instalacji patcha. Co trzeba zrobić?
- Jeśli ściągnęliśmy z PlayStation Store nakładkę z trybem Time Attack i nie możemy uruchomić MotorStorma, musimy ręcznie usunąć łatę 1.1, a następnie włożyć płytę z grą do konsoli i pobrać patch 1.2. Ostatnim krokiem będzie zresetowanie urządzenia i ponowne ściągnięcie trybu Time Attack.
- Jeśli nie ściągnęliśmy nakładki Time Attack, należy włożyć płytę z grą i automatycznie pobrać łatę oznaczoną liczbą 1.2. Po instalacji poprawki, uruchamiamy usługę PlayStation Store i zrzucamy tryb Time Attack. Wszystko będzie działać jak należy.
Na razie nie wiadomo kiedy firma Sony Computer Entertainment, Inc. upora się z przygotowaniem poprawnie działającej łaty.