Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 listopada 2009, 16:41

autor: Adrian Werner

Mostki dowodzenia w Star Trek Online

Cryptic Studios ogłosiło, że już w dniu premiery Star Trek Online gracze będą mogli przechadzać się po wnętrzach swoich statków kosmicznych, a konkretnie po jednym z dwudziestu dostępnych mostków dowodzenia.

Cryptic Studios ogłosiło, że już w dniu premiery Star Trek Online gracze będą mogli przechadzać się po wnętrzach swoich statków kosmicznych, a konkretnie po jednym z dwudziestu dostępnych mostków dowodzenia.

Mostki dowodzenia w Star Trek Online - ilustracja #1

Studio Cryptic z początku nie planowało udostępnienia tej funkcji tak wcześnie, ale sami gracze dali do zrozumienia, że jest to absolutnie konieczne. Co prawda w Star Trek Online wszyscy gracze będą kapitanami własnych statków, co powoduje, że gra mogłaby się obyć bez udostępniania tych wnętrz, ale każdy, kto miał choćby przelotny kontakt ze Star Trekiem przyzna, że byłby to dotkliwy brak. W końcu - o ile w filmach i serialach, toczących się w tym uniwersum nie brakuje zwiedzania obcych planet czy też bitew kosmicznych, to jednak znaczna część akcji zawsze toczy się we wnętrzach statków. Żeby naprawdę poczuć się jak James T. Kirk czy Jean-Luc Piccard trzeba przecież siedzieć w fotelu kapitana. Zresztą warto przypomnieć, że jedną z najlepszych gier na licencji Star Treka był Bridge Commander, którego akcja toczyła się głównie na poziomie mostka.

Podczas projektowania swojego statku gracz będzie mógł wybierać spośród dwudziestu różnorodnych modeli mostków, wliczając w to oczywiście wersje przypominające te ze statków USS Enterprise czy też USS Defiant. Lokacje te służyć będą głownie do spotkań i rozmów graczy.

Star Trek Online ma zadebiutować na rynku już w lutym przyszłego roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej