Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2007, 12:36

Mody w Unreal Tournament III na Xboksach 360 pod znakiem zapytania

Znamy już jedną z przyczyn opóźnienia premiery gry Unreal Tournament III w wersji na Xboksa 360. Firma Epic Games, Inc. poszukuje rozwiązania, które pozwoliłoby użytkownikom tej konsoli skorzystać z amatorskich modyfikacji.

Znamy już jedną z przyczyn opóźnienia premiery gry Unreal Tournament III w wersji na Xboksa 360. Firma Epic Games, Inc. poszukuje rozwiązania, które pozwoliłoby użytkownikom tej konsoli skorzystać z amatorskich modyfikacji.

Mody w Unreal Tournament III na Xboksach 360 pod znakiem zapytania - ilustracja #1

Twórcy gry najwyraźniej nie chcą zawieść posiadaczy Xboksów 360 i robią wszystko, aby również im umożliwić dostęp do modyfikacji. Niestety, jakiekolwiek decyzje w tej sprawie może podjąć wyłącznie koncern Microsoft Corporation, a ten aktualnie zajęty jest przygotowywaniem się do gorącego okresu przedświątecznego. Pracownicy firmy Epic Games, Inc. muszą zatem cierpliwie poczekać, aż „gigant z Redmond” znajdzie czas, aby przedyskutować problem.

Epic Games, Inc. twierdzi, że nie chce dopuścić do sytuacji, w której modyfikacje byłyby dystrybuowane tak samo, jak inne dodatki do gier na konsolę Xbox 360. Być może rozchodzi się tu o kwestię pieniędzy – w opisanym wyżej przypadku koncern Microsoft Corporation prawdopodobnie chciałby te mody sprzedawać, a nie dystrybuować za darmo.

Unreal Tournament III zadebiutuje na rynku w listopadzie bieżącego roku, w wersjach na PC i konsolę PlayStation 3. Posiadacze tej ostatniej platformy będą mogli bez problemu uruchamiać modyfikacje przygotowane z myślą o „blaszakach”. Czy takiego samego rozwiązania doczekamy się w przypadku Xboksów 360? Tego dowiemy się dopiero w przyszłym roku...

Mody w Unreal Tournament III na Xboksach 360 pod znakiem zapytania - ilustracja #2
Mody w Unreal Tournament III na Xboksach 360 pod znakiem zapytania - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej