Mody w Unreal Tournament III na Xboksach 360 pod znakiem zapytania
Znamy już jedną z przyczyn opóźnienia premiery gry Unreal Tournament III w wersji na Xboksa 360. Firma Epic Games, Inc. poszukuje rozwiązania, które pozwoliłoby użytkownikom tej konsoli skorzystać z amatorskich modyfikacji.
Znamy już jedną z przyczyn opóźnienia premiery gry Unreal Tournament III w wersji na Xboksa 360. Firma Epic Games, Inc. poszukuje rozwiązania, które pozwoliłoby użytkownikom tej konsoli skorzystać z amatorskich modyfikacji.
Twórcy gry najwyraźniej nie chcą zawieść posiadaczy Xboksów 360 i robią wszystko, aby również im umożliwić dostęp do modyfikacji. Niestety, jakiekolwiek decyzje w tej sprawie może podjąć wyłącznie koncern Microsoft Corporation, a ten aktualnie zajęty jest przygotowywaniem się do gorącego okresu przedświątecznego. Pracownicy firmy Epic Games, Inc. muszą zatem cierpliwie poczekać, aż „gigant z Redmond” znajdzie czas, aby przedyskutować problem.
Epic Games, Inc. twierdzi, że nie chce dopuścić do sytuacji, w której modyfikacje byłyby dystrybuowane tak samo, jak inne dodatki do gier na konsolę Xbox 360. Być może rozchodzi się tu o kwestię pieniędzy – w opisanym wyżej przypadku koncern Microsoft Corporation prawdopodobnie chciałby te mody sprzedawać, a nie dystrybuować za darmo.
Unreal Tournament III zadebiutuje na rynku w listopadzie bieżącego roku, w wersjach na PC i konsolę PlayStation 3. Posiadacze tej ostatniej platformy będą mogli bez problemu uruchamiać modyfikacje przygotowane z myślą o „blaszakach”. Czy takiego samego rozwiązania doczekamy się w przypadku Xboksów 360? Tego dowiemy się dopiero w przyszłym roku...