Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2017, 12:31

autor: Adrian Werner

Mobilne Middle-earth: Shadow of War będzie strategią bitewną

Na urządzenia mobilne zmierza Middle-earth: Shadow of War. Nie będzie to jednak ta sama gra, co na konsolach i pecetach. Wydanie na systemy iOS oraz Android ma być strategią bitewną.

Middle-earth: Shadow of War zawita na rynek mobilny, ale w mocno odmiennej postaci. - Mobilne Middle-earth: Shadow of War będzie strategią bitewną - wiadomość - 2017-07-10
Middle-earth: Shadow of War zawita na rynek mobilny, ale w mocno odmiennej postaci.

W październiku na pecety i konsole trafi gra Middle-earth: Shadow of War. Okazuje się, że równolegle trwają prace nad identycznie zatytułowaną, ale w rzeczywistości zupełnie odrębną, mobilną produkcją. O jej istnieniu dowiedzieliśmy się w typowy dla tego rynku sposób – jej wczesna wersja trafiła właśnie do testów w filipińskim App Store, w ramach tzw. soft-launchu. Produkcja zmierza na urządzenia z systemami iOS i Android. Na obu tych platformach gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Na razie autorzy nie podali planowanej daty premiery.

Mobilne Middle-earth: Shadow of War oferuje podobną fabułę jak konsolowe i pecetowe wydanie marki. Scenariusz obracać się będzie więc wokół Strażnika Północy Taliona oraz dzielącego z nim ciało Celebrimbora – upiora będącego astralną postacią elfa, który przed wiekami wykuł Pierścienie Władzy. Bohaterowie decydują się stworzyć jeszcze jeden główny pierścień mocy oraz serię pomniejszych. Z pomocą tych artefaktów chcą zgromadzić własną armię i rzucić wyzwanie samemu Sauronowi.

MOBILNE MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Warner Bros.
  2. Wydawca: Warner Bros.
  3. Gatunek: strategia
  4. Platformy: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Choć fabuła jest w gruncie rzeczy taka sama, to zupełnie inaczej prezentuje się kwestia rozgrywki. Zamiast przygodowej gry akcji otrzymamy strategię bitewną. Gracze będą kolekcjonowali bohaterów, a następnie wystawiali ich do potyczek przeciwko grupom wrogów. Starcia toczone mają być w czasie rzeczywistym.

Każdy bohater posiadać ma oczywiście własne statystyki oraz unikalne ataki specjalnie. Nie zabraknie również systemu rozwoju, pozwalającego na ulepszanie ich zdolności bojowych. Co ciekawe, pojawi się także znany z pecetowych i konsolowych odsłon system nemezis. Niektórzy przeciwnicy przeżyją starcia z nami i uciekną, ale nigdy nie zapomną porażki i przy następnym spotkaniu obejrzymy oraz odczujemy efekty poprzedniej walki, a wrogowie przypomną nam, co im zrobiliśmy.

  1. Middle-earth: Shadow of War w filipińskim App Store

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej