autor: Marcin Skierski
Mirror's Edge 2 na silniku graficznym Battlefielda 3?
Jak donoszą redaktorzy Official PlayStation Magazine, niezapowiedziana jeszcze kontynuacja Mirror's Edge działać będzie na silniku Frostbite 2, z którego korzysta m.in. Battlefield 3. To nie pierwsze tego typu doniesienia w sieci.
Na łamach Official PlayStation Magazine pojawiły się kolejne plotki dotyczące Mirror’s Edge 2. Redaktorzy magazynu donoszą, że niezapowiedziana oficjalnie kontynuacja przygód Faith będzie pracować na silniku Frostbite 2.
Jest to autorska technologia EA DICE, wykorzystywana m.in. w trzeciej części Battlefielda, którego oprawa graficzna już teraz zachwyca. Niestety, nie podano źródła tych rewelacji, więc nie możemy ich traktować za nic pewnego. Z drugiej strony, sam Frank Gibeau (szef oddziału EA Games) w czerwcu przyznał, że połączenie marki Mirror’s Edge z silnikiem Frostbite 2 jest całkiem realne.
Chociaż Mirror’s Edge 2 do tej pory oficjalnie nie zapowiedziano, to przedstawiciele firmy Electronic Arts nie ukrywają, że nie uśmiercili jeszcze tej serii. Z kolei Patrick Söderlund w niedawnym wywiadzie wyraźnie zaznaczył, że twórcy nad czymś pracują, ale w chwili obecnej nie może udzielać żadnych informacji na ten temat. Stosowna zapowiedź wydaje się być zatem kwestią czasu.
W Mirror’s Edge akcję obserwowaliśmy z niezwykle realistycznie odwzorowanej perspektywy pierwszej osoby, a całość była nacechowana sporą ilością elementów platformowych. Główną bohaterką skakaliśmy po dachach wielkich wieżowców, biegaliśmy po ścianach, zjeżdżaliśmy po pochyłościach i okazjonalnie walczyliśmy z przeciwnikami. Rozgrywka miała spory potencjał, ale po pewnym czasie zaczynała nużyć. Miejmy nadzieję, że w ewentualnej kontynuacji problem zostanie rozwiązany.