Milion kopii gry Gears of War sprzedanych w dwa tygodnie
Od premiery gry Gears of War minęły dopiero dwa tygodnie, a program ten znalazł już ponad milion nabywców – poinformował wczoraj koncern Microsoft w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Najbardziej oczekiwany produkt tego roku na konsolę Xbox 360, cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w Wielkiej Brytanii.
Od premiery gry Gears of War minęły dopiero dwa tygodnie, a program ten znalazł już ponad milion nabywców – poinformował wczoraj koncern Microsoft w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Najbardziej oczekiwany produkt tego roku na konsolę Xbox 360, cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w Wielkiej Brytanii.
Biorąc pod uwagę wyśmienite recenzje (średnia ocena 95.1% według magazynu GameRankings) oraz ogólne zainteresowanie tytułem przed premierą, taki wynik specjalnie nie dziwi. W samej tylko Wielkiej Brytanii gra znalazła 99.614 nabywców, a mowa tu wyłącznie o dwóch dniach sprzedaży. Gears of War podbija też usługę Xbox Live, o czym najlepiej świadczy detronizacja dotychczasowego lidera – drugiej odsłony cyklu Halo. Przedstawiciele koncernu Microsoft utrzymują, że 85% posiadaczy programu spróbowało swoich sił w trybie multiplayer, co przełożyło się na dziesięć milionów sieciowych potyczek. Nic dziwnego, że gramiała olbrzymi wpływ na wzrost zysków z płatnej usługi oferowanej przez giganta z Redmond. Obliczono, że wpływy z tytułu abonamentu Xbox Live wzrosły w ciągu ostatnich dwóch tygodni o 50%.
Biorąc pod uwagę olbrzymi sukces nowej marki, jest niemal pewne, że Microsoft spróbuje zachęcić firmę Epic Games do produkcji kolejnych gier z cyklu Gears of War. W planach jest cała trylogia, ale kwestia jej stworzenia wciąż pozostaje otwarta.