autor: Szymon Liebert
Milion graczy wypróbowało Need for Speed World
Wczoraj pisaliśmy o tym, że Need For Speed World stał się w pełni darmowy. Wraz z tym ogłoszeniem firma Electronic Arts i studio Black Box ujawniły, że gra dobiła do miliona zarejestrowanych użytkowników. Wydawca i producent nie mówią co prawda ilu graczy mających konto loguje się na nie regularnie, ale i tak produkcja spotkała się z niezłym przyjęciem.
Wczoraj pisaliśmy o tym, że Need For Speed World stał się w pełni darmowy. Wraz z tym ogłoszeniem firma Electronic Arts i studio Black Box ujawniły, że gra dobiła do miliona zarejestrowanych użytkowników. Wydawca i producent nie mówią co prawda ilu graczy mających konto loguje się na nie regularnie, ale i tak produkcja spotkała się z niezłym przyjęciem.
Need For Speed World to sieciowa i wieloosobowa wersja dobrze znanych wyścigów. Wcześniej w grze obowiązywało ograniczenie maksymalnego poziomu, które można było znieść kupując tak zwany Starter Kit. Twórcy postanowili usunąć blokadę, więc teraz wszyscy chętni mogą rozwijać postacie kierowców do maksymalnego pięćdziesiątego poziomu reputacji.
Osoby posiadające pakiet startowy nie zostaną na lodzie. Zestaw zawierał dodatkowe punkty boost i specjalny samochód. Dla graczy, którzy kupili „pełną wersję” gry przed 8 września przygotowano podziękowanie: siedmiodniowy dostęp do BMW M3 GTR, Lamborghini Gallardo LP560-4 i Audi R8 4.2 FSI Quattro. Kody odblokowujące nagrodę będą rozsyłane mailowo.