Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 czerwca 2017, 09:42

autor: Adrian Werner

Milanoir - nadchodzi strzelanka zainspirowana włoskim kinem kryminalnym

Firma Gambitious Digital Entertainment zapowiedziała projekt Milanoir, czyli oldskulową strzelankę zainspirowaną włoskimi filmami kryminalnymi, nakręconymi w latach 70.

MILANOIR W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Italo Games
  2. Wydawca: Gambitious Digital Entertainment
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: lato 2017 r.

Od targów E3 dzieli nas tylko kilka dni, więc wielu wydawców, zwłaszcza tych mniejszych, zaczęło już zapowiadać swoje projekty, mając nadzieję, że dzięki temu nie zostaną one przesłonione przez wysokobudżetowe produkcje największych firm. Najnowszym tego przykładem stała się gra akcji Milanoir, zainspirowana włoskimi filmami kryminalnymi z lat 70. ubiegłego wieku.

Produkcja powstaje w zlokalizowanym w Milanie studiu Italo Games. Na premierę nie będziemy musieli czekać długo, gdyż ma ona nastąpić latem tego roku. W planach jest wyłącznie wersja pecetowa.

Akcja gry osadzona zostanie oczywiście w Mediolanie lat 70. Wcielimy się w niewinnego człowieka imieniem Sacchi Piero, wrobionego w morderstwa, których nie popełnił. Jego odsiadka kary dożywocia zostaje w dziwnych okolicznościach przerwana i po opuszczeniu więzienia bohater rozpoczyna poszukiwania osoby odpowiedzialnej za jego skazanie.

Milanoir będzie oldskulową strzelanką, w której wydarzenia obejrzymy z lotu ptaka. Podczas zabawy zajmiemy się eksplorowaniem miasta i eliminowaniem hord wrogów za pomocą bogatego arsenału broni palnej. Kampanię urozmaicą liczne sekcje specjalne, takie jak np. pościgi motorówkami.

Poza samotną zabawą gra zaoferuje również lokalny tryb kooperacyjny dla dwóch osób. Dostępne mają być również potyczki PvP, pozwalające zmierzyć się z innymi graczami na zamkniętych arenach. Wszystko to ukazane zostanie w pełnej dużych pikseli stylistyce retro, wzorowanej na produkcjach z lat 90. ubiegłego wieku. Natomiast ścieżka dźwiękowa składać się ma z utworów zainspirowanych muzyką o dwie dekady starszą.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej