autor: Fajek
Microsoft promuje Xboxa
Kolejnych trzech partnerów dołączyło do wielkiej machiny marketingowej Microsoftu, jaką będzie przyszła promocja Xboxa na świecie.
Kolejnych trzech partnerów dołączyło do wielkiej machiny marketingowej Microsoftu, jaką będzie przyszła promocja Xboxa na świecie.
I tak w przedsięwzięcie zaangażowali się: Vans – producent obuwia, SoBe – producent napojów oraz Taco Bell – sieć restauracji fast food. Współpraca będzie opierała się na zasadach cross-promocji pomiędzy wymienionymi firmami a Microsoftem. SoBe będzie promowało konsolę Billa G. za pomocą autobusu jeżdżącego po całym kraju z kilkunastoma konsolami na pokładzie i odpowiednio wymalowanego aby bez problemu można było go rozpoznać. Taco Bell będzie reklamowało Xbox’a w swoich spotach telewizyjnych i w sieci 7,000 restauracji na całym świecie. Natomiast seria butów Triple Crown od Vansa będzie sponsorowana przez firmę z Redmond po tym jak obie podpisały siedmioletnią umowę.
Dodatkowo Microsoft roześle tysiące Xbox’ów i gier do 40 miast w USA, aby po premierze można było spokojnie „przetestować” Xbox’a - kolejnego zawodnika na scenie zdominowanej przez koncern Sony.