Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 września 2012, 09:28

autor: Kamil Zwijacz

Michael Dorn - Worf ze Star Treka - wystąpi w filmie opartym na grze Castlevania

Aktor Michael Dorn, znany jako Worf, przedstawiciel rasy Klingonów z kultowego Star Treka, zagra w ekranizacji gry Castlevania. Pomysł nakręcenia tego obrazu wykiełkował w umysłach producentów wiele lat temu, jednak dopiero teraz prace ruszyły pełną parą.

Castlevania to seria gier platformowych, w której walczymy z siłami zła. Cykl już dawno przeszedł do kanonu gatunku i doczekał się niezliczonej ilości odsłon. W 2010 roku, za sprawą znakomitej produkcji - Castlevania: Lords of Shadow - marka ponownie wzniosła się na szczyty popularności, więc nie powinno nikogo dziwić, że Hollywood na poważnie zainteresował się tematem.

Michael Dorn - Worf ze Star Treka - wystąpi w filmie opartym na grze Castlevania - ilustracja #1
Alucard, jeden z bohaterów serii. Po raz pierwszy wystąpił w Castlevania III: Dracula's Curse w 1993 roku, najbardziej znany jednak jest z roli w Castlevania: Symphony of the Night.

Całą sytuację przedstawił Michael Dorn, aktor, który znany jest przede wszystkim fanom seriali i filmów Star Trek. Wcielił się on bowiem w postać klingońskiego porucznika Worfa (zaliczył także mały epizod w kultowym filmie akcji - Rambo). W wywiadzie dla serwisu StarTrek.com uchylił rąbka tajemnicy o nadchodzącym obrazie.

„Ludzie chcieli nakręcić ten film już od dawna i w końcu znaleźli producentów, którzy też tego chcą. Wcielam się w wilkołaka, który od lat pracował dla wampirów. Rola ta nie różni się zbytnio od Worfa, ponieważ jest dużo zabijania, skakania, walki na miecze i innych, podobnych akcji.” – powiedział Dorn.

Swego czasu Paul William Scott Anderson (Mortal Kombat, Resident Evil: Afterlife) chciał zekranizować Castlevanie, ale po problemach z wytwórniami i zmianie właściciela praw do marki, anulowano projekt w 2009 roku. Wydaje się, że teraz wszystko jest na dobrej drodze, ale na wyprawę do kina jeszcze sobie trochę poczekamy.