Metropolis i Topware ponownie anonsują Two Worlds
Dawno, dawno temu, gdy koncepcja serwisu o grach rodziła się do życia w naszych umysłach, a europejska firma Topware Interactive przeżywała swe największe tryumfy, studio Metropolis Software przygotowywało, pod kuratelą właśnie Topware’u, grę cRPG zatytułowaną Two Worlds (jej opis znajdziecie w naszej Encyklopedii). Po pewnym czasie prace wstrzymano, a obiecujący projekt odłożono na półkę. Minęło blisko 5 lat i stało się coś czego nikt się nie spodziewał – Dwa Światy powracają!
Uaktualnienie: Okazało się, że błędnie skojarzono ten produkt z tytułem jaki kilka lat temu zapowiadał Metropolis Software i Topware Interactive. Paweł Miechowski z Metropolis Software zapewnił o tym, że w prace developerskie nad Two Worlds nie jest zaangażowana polska firma. Zatem podobieństwo nazw obu gier, gatunek i wydawca w postaci firmy Topware są czysto przypadkowe. A szkoda...
Dawno, dawno temu, gdy koncepcja serwisu o grach rodziła się do życia w naszych umysłach, a europejska firma Topware Interactive przeżywała swe największe tryumfy, studio Metropolis Software przygotowywało, pod kuratelą właśnie Topware’u, grę cRPG zatytułowaną Two Worlds (jej opis znajdziecie w naszej Encyklopedii). Po pewnym czasie prace wstrzymano, a obiecujący projekt odłożono na półkę. Minęło blisko 5 lat i stało się coś czego nikt się nie spodziewał – Dwa Światy powracają!
O tym fakcie powiadomił James Seaman, dyrektor zarządzający amerykańskim Topwarem. Tytuł ten ma zostać wydany w listopadzie 2006 roku na dwie platformy sprzętowe: komputery PC i konsolę Xbox 360. Rzecz jasna developingiem zajmuje się nie kto inny, jak Metropolis Software.
Akcja gry osadzona zostanie w średniowieczu, gdzie siły dobra i zła nieustannie zmagają ze sobą chcąc pozyskać jak najwięcej serc i dusz ludzi. Szczegóły związane z fabułą jak i bohaterem nie zostały ujawnione prasie, aczkolwiek wiemy, iż Dwa Światy zaoferują nam złożoną historię jednoosobową z kilkoma różnymi zakończeniami oraz tryb pozwalający na rozgrywkę wieloosobową. Jak na rasowego cRPG przystało, w grze znajdziemy sporych rozmiarów świat, zamieszkały przez całą rzeszę NPCtów, liczne gildie itp., a poszczególni bohaterowie posiadać będą swoje własne cechy charakterystyczne, charaktery i historię życia. Seaman wspomniał również o rozwoju postaci oraz o ciekawym systemie walki wręcz. Tyle wiemy na chwilę obecną. Wkrótce powinniśmy poznać więcej konkretów.
Jak widać, mimo tego, że tytuł i gatunek gry pozostały takie jak w roku 2000, to fabuła, świat i miejsce akcji zmieniły się diametralnie (pierwotnie gra Two Worlds była osadzona w realiach science-fiction w trzecim tysiącleciu).