Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2003, 08:59

Master of Orion III w sklepach

Z przyjemnością informuję, iż po latach oczekiwania i około 12 miesięcy później niż pierwotnie przewidywano, trzecia część kultowej kosmicznej strategii turowej, Master of Orion III, wylądowała na półkach zachodnich sklepów z grami. Jak podaje firma Infogrames, tytuł ten został wydany w ponad dwudziestu krajach równocześnie.

Z przyjemnością informuję, iż po latach oczekiwania i około 12 miesięcy później niż pierwotnie przewidywano, trzecia część kultowej kosmicznej strategii turowej, Master of Orion III, wylądowała na półkach zachodnich sklepów z grami. Jak podaje firma Infogrames, tytuł ten został wydany w ponad dwudziestu krajach równocześnie.

Niestety polscy fani tej serii będą musieli poczekać na premierę jeszcze ponad tydzień. Jak podaje nasz krajowy wydawca rzeczonego tytułu, firma CD Projekt, MOOIII znajdzie się w sklepach 5 marca - kosztować będzie 129,90 PLN i zostanie całkowicie spolonizowany.

Przypominam, że pierwsza część tej serii zadebiutowała w roku 1994 z miejsca stając się przebojem. Na drugą odsłonę czekaliśmy tylko dwa lata do roku 1996, teraz zaś po siedmiu latach oczekiwania do naszych rąk trafia kolejna cześć Master of Orion.

W MMOIII zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są na umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience...(encyklopedia)

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej