Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2013, 11:25

autor: Adrian Werner

Massive Chalice – turowa strategia studia Double Fine odniosła sukces na Kickstarterze

Ludzie ze studia Double Fine mają powody do zadowolenia. Kilka dni zbiórki wystarczyło, aby Kickstarter turowej strategii Massive Chalice przekroczył cel minimalny w wysokości 725 tysięcy dolarów.

W zeszłym tygodniu na Kickstarterze wystartowała zbiórka na projekt Massive Chalice, czyli turową strategię fantasy studia Double Fine. Zespołowi właśnie udało się przekroczyć cel minimalny w wysokości 725 tysięcy dolarów. Akcja potrwa do 27 czerwca, więc zgromadzona suma bez wątpienia ulegnie jeszcze sporemu zwiększeniu.

  1. Massive Chalice – strona Kickstarera

W przeciwieństwie do większości projektów kickstarterowych, po osiągnięciu kwoty minimalnej ludzie z Double Fine nie ujawnili kolejnych celów finansowych. Spowodowane jest to tym, że Massive Chalice wciąż nie znajduje się jeszcze w pełnej produkcji. Wiele rzeczy ulegnie w przyszłości zmianie i autorzy uznali, że obiecywanie teraz konkretnych elementów i funkcji nie miałoby większego sensu.

Wojnę z demonami rozpoczniemy w przyszłym roku. - Massive Chalice – turowa strategia studia Double Fine odniosła sukces na Kickstarterze - wiadomość - 2013-06-05
Wojnę z demonami rozpoczniemy w przyszłym roku.

Ponadto twórcy nie chcą narzucać wyłącznie własnych rozwiązań. Zamiast tego zbierają pomysły fanów i spora część z nich zostanie zaimplementowana w grze. Wszystko to sprawia, że dodatkowe środki pozyskane do końca akcji zostaną wykorzystane po prostu na ogólne ulepszenie gry i uczynienie jej bogatszą, a nie na zrealizowanie konkretnych obietnic odnośnie elementów, które mogą nie pasować do kierunku, w jakim ostatecznie rozwinie się projekt.

Przypomnijmy, że w Massive Chalice wcielimy się w nieśmiertelnego monarchę, który poprowadzi trwającą stulecia wojnę z demonami. Tak długi okres konfliktu spowoduje, że nawet najsilniejsi bohaterowie prędzej czy później umrą ze starości. Dlatego kluczową rolę odegra nie tylko rozwijanie konkretnych postaci, ale również dbanie o odpowiednią kontynuację ich rodów. Czas pomiędzy turowymi bitwami spędzimy na zarządzaniu królestwem. Gra zostanie zaprojektowana tak, aby zachęcała do jej wielokrotnego przechodzenia. Każdą kampanię rozpoczniemy z losową grupą bohaterów, a podejmowane w trakcie zabawy decyzje skierują fabułę na różne tory.

Massive Chalice powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Premiera gry zaplanowana została na wrzesień przyszłego roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej