Marvel's Iron Man jest rozwijany w dobrym tempie. „Zespół poczynił ogromne postępy”, twierdzi szef EA Motive
Studio EA Motive podzieliło się drobnymi szczegółami na temat rozwoju gry o kultowym Iron Manie. Prace nad projektem idą w dobrym kierunku.
Szef studia EA Motive, Patrick Klaus, przekazał nowe wieści na temat statusu prac nad grą Marvel’s Iron Man. Chociaż w swoim komunikacie najwięcej miejsca deweloper poświęcił kolejnemu Battlefieldowi, wspomniał również, że projekt skupiający się na tytułowym superbohaterze jest rozwijany w dobrym tempie i stoi na „solidnych fundamentach”.
Zespół, na czele którego stoi producent wykonawczy Olivier Proulx (Marvel's Guardians of the Galaxy) i dyrektor kreatywny Ian Frazier (Mass Effect: Andromeda), „poczynił w tym roku ogromne postępy” i osiągnął istotny „kamień milowy”.
Prace nad naszym projektem związanym z Iron Manem idą do przodu. Prowadzony jest przez Oliviera Proulxa (producent wykonawczy) i Iana Fraziera (dyrektor kreatywny). W tym roku zespół poczynił ogromne postępy, osiągając istotny wewnętrzny kamień milowy, i położył solidne fundamenty pod dalszą podróż – tłumaczył w swoim ogłoszeniu Klaus.
Niestety deweloper nie ujawnił, kiedy fani mogą spodziewać się ogłoszenia daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że wspomina się o „dalszej podróży”, raczej nie należy się nastawiać na rychłą prezentację gry.
Na razie muszą nam wystarczyć dotychczasowe informacje, według których Marvel’s Iron Man będzie grą akcji dla pojedynczego gracza, z „oryginalną fabułą nawiązującą do bogatej historii Iron Mana, ukazującą złożoność, charyzmę i twórczy geniusz Tony’ego Starka”. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5.