autor: Radosław Grabowski
Marka Saints Row będzie rozwijana
Umieszczaniem reklam w wirtualnej rzeczywistości zajmuje się m.in. firma Double Fusion, współpracująca chociażby z Midway. Na mocy zawartego właśnie porozumienia z korporacją THQ, również w jej nowych grach pojawią się rozmaite treści, promujące konkretne produkty. Umowa dotyczy głównie pozycji spod znaku Juiced, MX vs. ATV, Stuntman oraz Saints Row.
Umieszczaniem reklam w wirtualnej rzeczywistości zajmuje się m.in. firma Double Fusion, współpracująca chociażby z Midway. Na mocy zawartego właśnie porozumienia z korporacją THQ, również w jej nowych grach pojawią się rozmaite treści, promujące konkretne produkty. Umowa dotyczy głównie pozycji spod znaku Juiced, MX vs. ATV, Stuntman oraz Saints Row.
Przy okazji ujawniono, iż już wkrótce zostanie oficjalnie zapowiedziana druga gra, należąca do tej ostatniej marki. Przypomnijmy, że Saints Row wydano na razie wyłącznie na platformie Xbox 360, aby przyciągnąć do niej entuzjastów pozycji pokroju Grand Theft Auto: San Andreas. Ponadto wiadomo o wypuszczeniu w połowie bieżącego roku konwersji, dedykowanej PlayStation 3.