autor: Krzysztof Bartnik
Marcus Reed chodzi w „Pumach”
W listopadzie na rynku pojawią się konsolowe (PlayStation 2, Xbox, GameCube) wersje gry True Crime: New York City. Tymczasem, korporacja Activision (wydawca nadchodzącego programu) postanowiła połączyć swoje siły ze sportową firmą Puma, w celu przygotowania ciekawej kampanii promocyjnej.
W listopadzie na rynku pojawią się konsolowe (PlayStation 2, Xbox, GameCube) wersje gry True Crime: New York City. Tymczasem, korporacja Activision (wydawca nadchodzącego programu) postanowiła połączyć swoje siły ze sportową firmą Puma, w celu przygotowania ciekawej kampanii promocyjnej.
W ramach zawartej umowy, Puma zaprojektuje i wprowadzi do swoich sklepów w Stanach Zjednoczonych limitowaną edycję (tylko 200 par) sportowych butów True Crime RS-100. Do Activision będzie zaś należało wprowadzenie tego obuwia do świata gry. Osoby siedzące przed telewizorami znajdą kolejne pary w wirtualnych sklepach, RS-100 ma nosić również główny bohater TC: NYC, czyli Marcus Reed. Co ciekawe, w omawianej produkcji graczom przyjdzie także pozbierać 100 par butów porozrzucanych po całym mieście (coś w stylu paczek z Grand Theft Auto) i zwrócić je do wybranych sprzedawców, celem otrzymania stosownej (pieniężnej) nagrody oczywiście.
Więcej informacji dotyczących True Crime: New York City znajdziecie w Encyklopedii oraz Zapowiedzi GRY-OnLine.