Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lipca 2024, 09:45

Manor Lords przejdzie małą rewolucję. Nowa aktualizacja ma przynieść wiele korzyści deweloperom i graczom

Do Manor Lords zmierzają zapowiadane nowości, w tym nowe jednostki oraz zmiana silnika na Unreal Engine 5.

Źródło fot. Slavic Magic / Hooded Horse.
i

Studio Slavic Magic podsumowało nowości zmierzające do wczesnego dostępu Manor Lords. Nowy wpis dewelopera na Steamie daje nam przedsmak tego, co zaoferuje nowa wersja polskiej strategii o byciu średniowiecznym władcą.

Jeśli śledziliście aktywność Grzegorza Stycznia w serwisie X, raczej nie będziecie zaskoczeni, bo wpis to w dużej mierze podsumowanie dotychczasowych informacji. Tak jak obiecał twórca, następna aktualizacja doda stawy rybne oraz nowe jednostki: kuszników. Tych drugich mogliśmy już zobaczyć w ruchu dzięki teaserom animacji, które udostępniono w zeszłym tygodniu.

Deweloper napomknął także, że przy okazji dodania pierwszej z tych nowości eksperymentował też z mechaniką zamarzania wody.

Ważną nowością będzie również przesiadka na technologię Unreal Engine 5. Polak zapewniał, że jest bardzo ostrożny w korzystaniu z opcji najnowszej generacji silnika firmy Epic Games (który w równym stopniu słynie z pięknej oprawy wizualnej, co z problemów optymalizacyjnych). Niemniej to ulepszenie powinno z jednej strony wprowadzić sporo usprawnień, a z drugiej pomóc deweloperom w produkcji i rozwijaniu gry.

Oprócz tego do Manor Lords zmierzają nowe portrety władców oraz możliwość podglądu handlu w całym regionie, jak również kolejne poprawki błędów. To wszystko, tak jak wcześniej zapowiadał twórca, trafi do ML w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Xbox Game Pass kupisz tutaj

  1. Manor Lords – recenzja gry we wczesnym dostępie. Nic dziwnego, że to najbardziej wyczekiwana gra na Steamie
  2. Manor Lords – poradnik do gry

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej