autor: Rafał Skierski
Majesco ujawnia Blast Works na Wii
Blast Works: Build, Fuse & Destroy to nowa side-scrollowana strzelanka, którą wczoraj zapowiedziała firma Majesco. Będzie to ekskluzywny tytuł dla Wii, który ma wyróżniać się z tłumu tym, iż pozwoli na budowanie własnych statków, poziomów i pojazdów wroga. Oprócz tego, gracze będą mogli „wchłaniać” części oraz bronie ze zniszczonych wehikułów przeciwników, aby zbudować w trakcie misji swoją własną, niepowtarzalną maszynę bojową.
Blast Works: Build, Fuse & Destroy to nowa side-scrollowana strzelanka, którą wczoraj zapowiedziała firma Majesco. Będzie to ekskluzywny tytuł dla Wii, który ma wyróżniać się z tłumu tym, iż pozwoli na budowanie własnych statków, poziomów i pojazdów wroga. Oprócz tego, gracze będą mogli „wchłaniać” części oraz bronie ze zniszczonych wehikułów przeciwników, aby zbudować w trakcie misji swoją własną, niepowtarzalną maszynę bojową.
„ Gracze mogą sami budować sobie rozgrywkę w Blast Works, dzięki edytorom ” – mówi Ken Gold, wiceprezes do spraw marketingu w Majesco. „ Ta dowolność w budowaniu, w połączeniu z unikalną możliwością przylepiania części zniszczonego pojazdu wroga oraz dobrą grafiką, przyniesie ze sobą świetną grę, w którą za każdym razem gra się inaczej. ”
Mamy dostać ponad 15 różnych misji – na lądzie, w powietrzu oraz w wodzie. Celem w Blast Works jest zniszczenie statków wroga, przy jednoczesnym rozbudowywaniu własnego wehikułu. Gracze będą mogli dostosować własne pojazdy do swoich potrzeb w specjalnym hangarze (tj. dopasowywać odpowiednie bronie, czy też zbroje).
Jak już wspomniałem, wyróżniającym elementem całości mają być edytory – zarówno poziomów, jak i statków. Każdy więc będzie mógł stworzyć sobie rozgrywkę, jakiej oczekuje. Dostaniemy też tryb kooperacji dla dwóch graczy, który pozwoli razem stawić czoła siłom wroga.
Premiera Blast Works: Build, Fuse & Destroy wstępnie planowana jest na koniec roku 2007.