autor: Szymon Liebert
Magicka dobija do 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. Dodatki w drodze
Mattias Lilja z firmy Paradox ujawnił w rozmowie z serwisem Big Download, że Magicka sprzedała się w nakładzie 200 tysięcy egzemplarzy w ciągu zaledwie 17 dni od premiery. Podobno producent ciekawego tytułu pracuje w pocie czoła nad poprawkami, ale i dodatkową zawartością, wśród której znajdą się zarówno rozszerzenia darmowe jak i płatne.
Mattias Lilja z firmy Paradox ujawnił w rozmowie z serwisem Big Download, że Magicka sprzedała się w nakładzie 200 tysięcy egzemplarzy w ciągu zaledwie 17 dni od premiery. Podobno producent ciekawego tytułu pracuje w pocie czoła nad poprawkami, ale i dodatkową zawartością, wśród której znajdą się zarówno rozszerzenia darmowe jak i płatne.
Zdaniem Lilja dzieło studia Arrowhead zostanie z nami na dłużej i będzie sprzedawało się dobrze. Wydawca upatruje sukcesu gry w odpowiednio dobranej cenie: „jak możesz odmówić takiej perełce, która kosztuje zaledwie kilkadziesiąt złotych?”.
Deweloper odpowiedzialny za grę został podzielony na dwie ekipy – jedna z nich pracuje nad poprawkami, a druga szykuje dodatki. Oczywiście nie wszystko da się poprawić, ale najważniejsze niedociągnięcia zostaną wyeliminowane. Wspomniane DLC, darmowe i płatne, pozostają jeszcze tajemnicą – spodziewamy się jednak nowych map z wyzwaniami.
Magicka to jeden z ostatnich hitów dystrybucji cyfrowej. Produkcja została wydana ewidentnie za szybko, bo w dniu premiery zawierała kilka rażących błędów. Mimo tego gra zdobyła sporą popularność i zachwyciła niejednego recenzenta. To oczywiście mogło tylko zachęcić autorów do wzmożonej pracy nad łatkami, które rzeczywiście pojawiają się regularnie.
O Magicka usłyszymy w tym miesiącu jeszcze co najmniej raz, gdyż Paradox szykuje niespodziankę związaną z grą, którą poznamy na imprezie GDC. W samej przygodzie wcielamy się w magów uzbrojonych w potężne zaklęcia. Co ciekawe to gracz tworzy kombinacje czarów i może dowoli eksperymentować z różnymi ustawieniami.