Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 listopada 2005, 12:27

Maelstrom - nowa gra rodem z KDV Games i Codemasters

Inwazja obcych, która nastąpiła w pierwszej połowie XXI wieku, doprowadziła do kompletnego zniszczenia naturalnych zasobów Ziemi. Totalna dewastacja sprawiła, że problemem stało się znalezienie czystej wody. W taki oto świat wprowadzi nas nowa gra o nazwie Maelstrom, powstająca dzięki wysiłkom rosyjskiego studia KDV Games. W produkcję zaangażowana jest też firma Codemasters.

Inwazja obcych, która nastąpiła w pierwszej połowie XXI wieku, doprowadziła do kompletnego zniszczenia naturalnych zasobów Ziemi. Totalna dewastacja sprawiła, że problemem stało się znalezienie czystej wody, niezbędnej ludziom do dalszej egzystencji. W wyniku największej w dziejach świata wojny, wyginęły całe narody. Mieszkańcy Ziemi, którym udało się przeżyć, podzielili się na dwie antagonistycznie nastawione do siebie frakcje. Ludzie próbujący odnaleźć źródła czystej wody nie zapomnieli jednak, że wciąż wielkim problemem pozostawali nie dający za wygraną przybysze z kosmosu...

W taki oto świat wprowadzi nas nowa gra o nazwie Maelstrom, powstająca dzięki wysiłkom rosyjskiego studia KDV Games (znanego m.in. z programu Perimeter). W produkcję zaangażowana jest też firma Codemasters, którazadba nie tylko o dystrybucję gry na rynku elektronicznej rozrywki, ale przyczyni się również do stworzenia solidnego scenariusza. Maelstrom połączy elementy gry akcji (perspektywa trzeciej osoby) i strategii czasu rzeczywistego. Program trafi na rynek w trzecim kwartale przyszłego roku.

Więcej informacji na temat Maelstrom znajdzie się już wkrótce na łamach oficjalnej strony programu. Na razie możecie podziwiać kilka udostępnionych już screenshotów:

Maelstrom - nowa gra rodem z KDV Games i Codemasters - ilustracja #1
Maelstrom - nowa gra rodem z KDV Games i Codemasters - ilustracja #2
Maelstrom - nowa gra rodem z KDV Games i Codemasters - ilustracja #3
Maelstrom - nowa gra rodem z KDV Games i Codemasters - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej