Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2014, 11:30

Lords of the Fallen – odpowiedź na krytykę i dziennik dewelopera

Studio CI Games opublikowało niedawno dwa filmy poświęcone grze Lords of the Fallen. W pierwszym z nich Tomasz Gop odpowiada na zarzuty graczy wobec podstawowych mechanizmów rozgrywki i wyjaśnia ich sens, natomiast drugi stanowi krótki dziennik dewelopera.

Lords of the Fallen w skrócie:
  • Producent: CI Games (zespół z Tomaszem Gopem na czele)
  • Wydawca: Bandai Namco
  • Gatunek RPG akcji z widokiem TPP w realiach dark fantasy
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Termin premiery: 28 października 2014

Do premiery Lords of the Fallen zostało tylko kilka dni, więc grono wybrańców cieszy się już grą w wersji recenzenckiej. Jedni szykują się do opublikowania wrażeń z testów i wystawienia tytułowi noty (o ile już tego nie zrobili, jak CD-Action), natomiast inni nagrywają swoje zmagania i udostępniają je w sieci. Ze strony autorów gameplayów i ich widzów studio CI Games spotkało się ze sporą dozą krytyki dotyczącej podstawowych założeń rozgrywki w omawianej produkcji, zatem deweloper postanowił przygotować film z odniesieniem do tych zarzutów i wyjaśnieniem zamysłu, jaki przyświecał twórcom podczas produkcji. W 16-minutowym nagraniu (widocznym powyżej) Tomasz Gop prezentuje w grze i omawia elementy takie jak poziom trudności, szybkość ruchu i ataku bohatera, system zaklęć i magiczna rękawica, śmierć i odzyskiwanie punktów doświadczenia po zgonie, konstrukcja fabuły, a także eksploracja i ponowne odwiedzanie ukończonych etapów. Ponadto deweloper podziękował za wsparcie i obiecał, że już pracuje nad naprawieniem błędów wykrytych przez graczy.

Lecz to nie jedyny materiał wideo, jaki przygotowali ostatnio twórcy. Wczoraj do sieci trafił także pierwszy dziennik dewelopera poświęcony Lords of the Fallen (widoczny powyżej), w którym pracownicy zespołów CI Games i Deck 13 pokrótce opowiadają o kreacji systemu walki, przedmiotów, fabuły i głównego bohatera.

Na koniec przypomnijmy, że polskie „hardkorowe” RPG akcji trafi do sprzedaży 28 października 2014 roku (troszkę wcześniej, niż pierwotnie planowano, przynajmniej względem naszej części świata). Wybawiać świat od zła w skórze największego spośród grzeszników będą posiadacze pecetów oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej