Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2023, 10:49

autor: Adrian Werner

Lords of the Fallen bez 4K na konsolach, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach zagramy

Poznaliśmy szczegóły trybów graficznych konsolowych wersji RPG-a akcji Lords of the Fallen.

Źródło fot. CI Games
i

Twórcy nadchodzącego RPG-a akcji Lords of the Fallen, czyli deweloperzy z należącego do firmy CI Games studia Hexworks, udzielili ciekawego wywiadu redaktorowi serwisu Wccftech. Dzięki temu dowiedzieliśmy się wreszcie, jakie tryby graficzne dostępne będą w konsolowej wersji gry.

Wersje konsolowe zaoferują dwie opcje graficzne do wyboru:

Tryb:

Liczba klatek/s:

Rozdzielczość:

Performance (tryb wydajności)

60 fps-ów

1080p

Quality (tryb jakości)

30 fps-ów

1440p

Oznacza to, że nawet bawiąc się w 30 fps-ach nie otrzymamy prawdziwego 4K na konsolach.

Opisując te tryby, autorzy mówią, że będą one dostępne na „obydwu konsolach”. Ciekawi nas jednak, jak sytuacja będzie wyglądała w przypadku Xboksa Series S, będącego słabszym sprzętem niż Xbox Series X.

Autorzy chwalą sobie Unreal Engine 5

W wywiadzie twórcy opowiedzieli również o zaletach wykorzystania Unreal Engine 5 do opracowania Lords of the Fallen. Autorzy są zwłaszcza zadowoleni z technologii Lumen, generującej całe oświetlenie w czasie rzeczywistym. Znacząco ułatwia to projektowanie poziomów, gdyż małe zmiany w ich architekturze nie wymagają tworzenia od nowa map świetlnych lokacji.

Deweloperzy chwalą sobie również ulepszenia w systemie animacji oraz silnik fizyczny Chaos, który jest przydatny przy symulowaniu zachowania ubrań. Wszystkie te funkcje sprawiły, że praca przy Lords of the Fallen była łatwiejsza i twórcy mieli więcej czasu na uczynienie gry lepszą.

Przypomnijmy na koniec, że Lords of the Fallen zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 13 października tego roku.

  1. Beksiński i Berserk w jednym – grałem w Lords of the Fallen i jestem zaskoczony
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej