autor: Michał Kułakowski
LocoCycle to jedna z pierwszych gier startowych na Xbox One
Studio Twisted Pixel ogłosiło właśnie, że gra LocoCycle, która została zapowiedziana na ubiegłorocznych targach E3, będzie jednym z pierwszych tytułów dostępnych na konsoli Xbox One. Produkcja ukaże się także równocześnie na Xboksie 360.
Podczas ubiegłorocznej konferencji Microsoftu, która odbyła się na targach E3, koncern zapowiedział kilka nowych i ekskluzywnych tytułów na Xboksa 360. Poza grą Matter, która została ostatecznie skasowana, o pozostałych produkcjach przez miniony rok nie usłyszeliśmy praktycznie nic nowego. Jednym z tych tajemniczych projektów był LocoCycle, stworzony przez amerykańskie studio Twisted Pixel, odpowiadające za gry, takie jak Splosion Man czy The Gunstringer. Dziś deweloperzy przerwali milczenie i ogłosili, że ich najnowsze dzieło będzie jednym z tytułów startowych Xboksa One. Dzięki możliwościom oferowanym przez platformę, gra ma bez problemu zapewniać solidne 60 fps-ów oraz działać w rozdzielczości 1080p. Producenci nie zapomnieli jednak o 360-tce. LocoCycle ukaże się także na tej konsoli, ale z powodu ograniczeń sprzętowych nie będzie oferować ulepszeń graficznych wprowadzonych do edycji z XONE. Obie wersje gry będą zaprezentowane podczas rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targów E3.
Tytułowym bohaterem/-ką LocoCycle jest wielozadaniowy i sterowany przez zbuntowane AI motocykl, będący równocześnie wytrenowanym zabójcą. Jednoślad dysponuje wieloma gadżetami oraz możliwościami, pozwalającymi mu na bezproblemowe rozprawienie się nawet z najgroźniejszymi przeciwnikami. W wyjątkowo szybkiej i pełnej akcji podróży towarzyszy mu (zdecydowanie niechętnie) inżynier Pablo, zajmujący się na co dzień konserwacją swojego porywacza. Oprawa graficzna tytułu niespecjalnie rzuca na kolana, ale miejmy nadzieję, że model rozgrywki i zabawa jaką zapewni zrekompensują te braki.