autor: Marcin Skierski
LEGO Universe w złocie
Miłośnicy produktów LEGO po serii platformówek opartych na różnych markach filmowych już niedługo będą mogli połączyć się z całą światową wspólnotą jaka się wokół nich wytworzyła. Wszystko to za sprawą LEGO Universe – pierwszej gry MMO w uniwersum najpopularniejszych klocków do zabawy.
Miłośnicy produktów LEGO po serii platformówek opartych na różnych markach filmowych już niedługo będą mogli połączyć się z całą światową wspólnotą jaka się wokół nich wytworzyła. Wszystko to za sprawą LEGO Universe – pierwszej gry MMO w uniwersum najpopularniejszych klocków do zabawy.
Firma Warner Bros. Interactive właśnie ogłosiła, że tytuł ten uzyskał „złoty” status. Oznacza to, że spełnił on wszystkie standardy jakościowe potrzebne do wydania i został ukończony, a jego premiera z pewnością nie zostanie już przesunięta. Teraz produkt trafi do tłoczni i będzie przygotowywał się do szturmu na półki sklepowe.
Nastąpi to dokładnie 26 października w Stanach Zjednoczonych. W udostępnionej informacji prasowej nie ma wprawdzie wzmianki o europejskim debiucie, ale mamy nadzieję że nie będziemy musieli czekać na to zbyt długo. Być może tytuł ten zostanie wydany u nas 29 października, a więc standardowe trzy dni po amerykańskiej premierze. Najpierw musimy jednak dostać oficjalne potwierdzenie w tej sprawie.
Warto dodać, że gra jest dostępna na rozpoczynającej się dzisiaj imprezie PAX. Można na niej sprawdzić grywalne demo, a także porozmawiać z wybranymi członkami zespołu obecnymi na miejscu. Jeszcze w tym tygodniu powinniśmy zatem dostać jakieś materiały filmowe przedstawiające rozgrywkę w tej pozycji.
LEGO Universe to gra MMO, w której cały świat jest zbudowany z tytułowych klocków. Odpowiada za nią studio NetDevil, jednocześnie tworzące takie produkcje jak Disney Fantasy Online czy Jumpgate: Evolution. Nie jest to typowy przedstawiciel MMO, bowiem naszym głównym zadaniem jest budowanie różnych konstrukcji, a za poszczególne działania nie dostajemy punktów doświadczenia, a co najwyżej nowe przedmioty. Tytuł oczywiście oferuje szereg innych atrakcji łącząc w sobie elementy różnych gatunków.
Grę można już teraz zamawiać z firmowego sklepu, gdzie kosztuje ona 179.95 złotych. Jak na produkt przeznaczony na pecety jest to wysoka cena, a trzeba przecież pamiętać, że pełna wersja początkowo pozwoli nam na zabawę tylko przez 30 dni – później musimy opłacać abonament. Okazuje się, że za 1 miesiąc zapłacimy 39.95zł, za pół roku będzie to 199.95zł, a za rok 359.95zł. Tradycyjnie im dłuższy okres subskrypcji wykupujemy, tym bardziej nam się to opłaca.