Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2006, 10:06

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy debiutuje na rynku!

Ogromna popularność gry LEGO Star Wars zaskoczyła wszystkich, łącznie z jej twórcami. Tylko w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ponad 1.8 miliona kopii programu, a dotyczy to wyłącznie wersji na konsole stacjonarne. Już wkrótce dowiemy się, jak na rynku elektronicznej rozrywki poradzi sobie druga odsłona cyklu. LEGO Star Wars II: The Original Trilogy ma dziś oficjalną premierę.

Ogromna popularność gry LEGO Star Wars: The Video Game zaskoczyła wszystkich, łącznie z jej twórcami. Tylko w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ponad 1.8 miliona kopii programu, a dotyczy to wyłącznie wersji na konsole stacjonarne. Już wkrótce dowiemy się, jak na rynku elektronicznej rozrywki poradzi sobie druga odsłona cyklu. LEGO Star Wars II: The Original Trilogy ma dziś oficjalną premierę.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy debiutuje na rynku! - ilustracja #1

Program został już zrecenzowany przez liczące się zachodnie magazyny. Najlepiej wypadła wersja na konsolę PlayStation 2 (średnia ocen według serwisu GameRankings – 87.3%), najgorzej natomiast edycja na PlayStation Portable (82.3%). W wyrobieniu swojej opinii o LEGO Star Wars II: The Original Trilogy pomoże Wam z pewnością oficjalne demo, które jest już dostępne na łamach naszego serwisu.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy debiutuje na rynku! - ilustracja #2

Gra została wydana równocześnie na rynku amerykańskim i europejskim, na następujących platformach sprzętowych: PC, Xbox, Xbox 360, PlayStation 2, PlayStation Portable (PSP), GameCube, Game Boy Advance oraz Nintendo DS. Za polską premierę odpowiada firma Licomp Empik Multimedia. Obiecuje ona, że PeCetowa edycja programu trafi do sklepów jeszcze w tym miesiącu. Trzymamy za słowo!

Więcej informacji na temat LEGO Star Wars II: The Original Trilogy znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej