Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 14 kwietnia 2015, 14:33

autor: Adrian Werner

Lara Croft: Relic Run – zapowiedziano nową odsłonę marki

Firma Square Enix zapowiedziała grę Lara Croft: Relic Run, czyli zmierzającą na systemy iOS, Android i Windows Phone mobilną zręcznościówkę typu endless runner.

Dwa miesiące temu pisaliśmy o zarejestrowaniu przez firmę Square Enix znaku handlowego Lara Croft: Relic Run. Podejrzewaliśmy wtedy, że zostanie on wykorzystamy jako tytuł mobilnego endless runnera. Nie pomyliliśmy się i wydawca właśnie oficjalnie zapowiedział ten projekt.

Produkcja zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android i Windows Phone. Gra oparta zostanie oczywiście na modelu darmowym z mikropłatnościami. Na razie autorzy nie są w stanie podać dokładnej daty premiery i obiecali jedynie, że nastąpi ona w najbliższych miesiącach.

Za produkcję Lara Croft: Relic Run nie odpowiadają ludzie ze studia Crystal Dynamics, czyli autorzy pecetowych i konsolowych odsłon tej marki. Zadanie to powierzono zespołowi Simutronics, znanemu z takich tytułów jak Tiny Heroes czy One Epic Knight.

Jak na zręcznościówkę typu endless runner przystało w Lara Croft: Relic Run nie znajdziemy rozbudowanej warstwy fabularnej. Pokierujemy po prostu tytułową bohaterką podczas jej licznych przygód w poszukiwaniu cennych reliktów.

Podczas zabawy Lara będzie automatycznie pędziła naprzód, a my za pomocą prostych gestów mamy wydawać jej komendy np. skoku, wślizgu czy zejście na inny tor ruchu. Autorzy zamierzają zadbać o odtworzenie klimatu marki, dlatego pojawią się także sekcje walk, zarówno ze zwykłymi przeciwnikami, jak i z potężnymi bossami, w tym Tyranozaurem. Ponadto, co pewien czas Lara pokieruje motocyklami oraz będziemy musiała się wykazać talentem akrobatycznym, biegając po ścianach czy wykonując szalone ewolucje w celu uniknięcia różnorodnych zagrożeń.

Wygrana będzie oczywiście niemożliwa. Prędzej czy później popełnimy o jeden błąd za dużo i Lara zderzy się z przeszkodą lub pożegna się z życiem. Cała zabawa będzie więc polegała na wypracowywaniu jak najwyższych wyników punktowych oraz próbach bicia rekordów własnych oraz tych osiągniętych przez resztę społeczności, które podejrzymy za pomocą stale aktualizowanych sieciowych rankingów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej