autor: Fajek
Kto promuje Tomb Raider'a?
Wraz z nadchodzącą premierą filmu Tomb Raider, dowiedzieliśmy się kto będzie sponsorował kampanię promującą.
Wraz z nadchodzącą premierą filmu Tomb Raider, dowiedzieliśmy się kto będzie sponsorował kampanię promującą.
Głównym sponsorem będzie koncern PEPSI-CO . który za pomocą 400 milionów puszek PEPSI będzie promował film.
Kolejna korporacja to TACO BELL właściciel sieci restauracji na całym wiecie, która umieści na kubkach, folderach i innych gadżetach logo Tomb Rider’a.
Stron medialną kampanii zajmie się stacja NBC, znana m.in. z transmisji meczów ligi NBA.
ERICSSON, producent telefonów komórkowych i urządzeń telekomunikacyjnych, wypuści odtwarzacze MP3 i telefony z motywami z filmu.
Lara Croft w filmie porusza się samochodami sławnej firmy LAND ROVER: Freelanderem i Defenderem. Oba pojazdy będą demonstrowane i pokazywane na wszelkiego rodzaju targach i wystawach.
Taka armia sponsorów zapewni filmowi popularność, jednak o jego faktycznej wartości przekonamy się 15 czerwca, kiedy to film wejdzie na ekrany kin w USA