autor: Szymon Liebert
Kontynuacja Culpa Innata nadchodzi
Ten tytuł znany jest pewnie przede wszystkim osobom zainteresowanym przygodówkami. Firma odpowiedzialna za osadzoną w przyszłości historię zapowiedziała jej kontynuację. Pomimo wielu pomniejszych zmian, nowych lokacji i wydarzeń, gra pozostanie wzorcowym przykładem klasycznego podejścia do tego gatunku.
Ten tytuł znany jest pewnie przede wszystkim osobom zainteresowanym przygodówkami. Firma odpowiedzialna za osadzoną w przyszłości historię zapowiedziała jej kontynuację. Pomimo wielu pomniejszych zmian, nowych lokacji i wydarzeń, gra pozostanie wzorcowym przykładem klasycznego podejścia do tego gatunku.
Fabuła Culpa Innata 2: Chaos Rising przeniesie nas do w okolice roku 2047 i podejmie wątki rozpoczęte przez część pierwszą. Ponownie więc wcielimy się w postać Phoenix Wallis, która uprzednio, nie dość, że rozwikłała zagadkę związaną z morderstwem, to odkryła znacznie głębszą aferę, trawiącą doskonałe społeczeństwo przyszłości. Tym razem do naszej dyspozycji dołączona zostanie osoba Anatola Pavlova, którego losami także pokierujemy. Zgodnie z tytułem, przyjdzie nam, mówiąc lekko poetycko, zagłębić się w szpony chaosu.
Z bardziej technicznych elementów gry: spotkamy 60 osób, z którymi będziemy mogli porozmawiać za pomocą intuicyjnego systemu dialogów. Fabuła będzie przynajmniej w części nieliniowa i logicznie zbudowana, zawierając parę wątków pobocznych i wymagając czasem rozwiązywania łamigłówek. Nasze wybory i poczynania będą decydowały o zakończeniu – będzie ich kilka. Zobaczymy też trójwymiarowe postacie i tła oraz autorską ścieżkę dźwiękową.
Grą zajmuje się firma Momentum AS. Informacje o poprzedniej części znajdziecie w naszej encyklopedii. Na razie nie wiadomo nic o planach wydania tego tytułu w Polsce.