Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2009, 08:55

autor: Piotr Doroń

Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel w polskiej wersji językowej

Najnowszy plan wydawniczy firmy Cenega Poland to źródło kilku interesujących informacji. Jedną z takowych jest z pewnością potwierdzenie dokładnej polskiej daty premiery konsolowych wersji Sacred 2: Fallen Angel oraz ujawnienie faktu, że trafią one na nasz rynek w rodzimej wersji językowej.

Najnowszy plan wydawniczy firmy Cenega Poland to źródło kilku interesujących informacji. Jedną z takowych jest z pewnością potwierdzenie dokładnej polskiej daty premiery konsolowych wersji Sacred 2: Fallen Angel oraz ujawnienie faktu, że trafią one na nasz rynek w rodzimej wersji językowej.

Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel w polskiej wersji językowej - ilustracja #1

Obie edycje, przeznaczone na Xboxa 360 oraz PlayStation 3, zostaną uzupełnione o lokalizację w postaci polskich napisów, dzięki czemu historię przedstawioną w dziele Ascaron Software zrozumieją wszyscy rodacy zainteresowani grą, również ci, którzy nie opanowali w stopniu wystarczającym języka angielskiego.

Polski debiut konsolowych odsłon Sacred 2 nastąpi 11 kwietnia (mieszkańcy pozostałych krajów Europy otrzymają grę 27 marca). Stanie się to w nieco ponad pół roku od dnia tutejszej premiery edycji pecetowej.

Sacred 2: Fallen Angel jest drugą odsłoną cRPG, wydanej w 2004 roku. Produkcja stanowi prequel w stosunku do części pierwszej. Opowiada zatem historię, która miała miejsce 2000 lat przed wydarzeniami znanymi z tamtej pozycji. W dwójce fantastyczny, choć niebezpieczny świat Ancarii dopiero się kształtuje, wobec czego jego mieszkańcy są świadkami nieustannych starć pomiędzy dobrem a złem. Więcej faktów na temat Sacred 2 dostarczy Wam m.in. recenzja pecetowej wersji, w której dzieło Ascaron otrzymało od naszego redaktora SaintAdriana notę 85%.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej