Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 marca 2009, 10:35

autor: Piotr Doroń

Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel dopiero w maju

Konsolowe wersje drugiej odsłony cyklu Sacred nie zostaną wydane w pierwszym kwartale bieżącego roku, co sugerowano w poprzedniej wiadomości o przesunięciu ich debiutu. Firmy CDV oraz Ascaron poinformowały bowiem o kolejnym opóźnieniu amerykańskiej premiery edycji konsolowych.

Konsolowe wersje drugiej odsłony cyklu SacredSacred 2: Fallen Angel – nie zostaną wydane w pierwszym kwartale bieżącego roku, co sugerowano w poprzedniej wiadomości o przesunięciu ich debiutu. Firmy CDV oraz Ascaron poinformowały bowiem o kolejnym opóźnieniu amerykańskiej premiery edycji konsolowych. Tym razem oficjalną datę ustalono na 12 maja 2009 roku. Wszystko wskazuje na to, że dotyczy to również premiery europejskiej. Część z dużych brytyjskich sieci sprzedaży przesunęło już daty premiery tych wersji Sacred 2 (Game.co.uk - ogólnie Q2/2009, Game.com - 26 czerwca).

Konsolowy Sacred 2: Fallen Angel dopiero w maju - ilustracja #1

Po raz kolejny nie podano przy tym powodów takiej decyzji. Ciągle więc możemy się jedynie domyślać, że być może chodzi tu o bliżej nieokreślone problemy z dewelopingiem edycji na Xboxa 360 i PlayStation 3. Wersja pecetowa została bowiem wydana bez jakichkolwiek trudności w październiku ubiegłego roku i spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno ze strony krytyków (u nas produkcja Ascaron otrzymała notę 85%), jak i graczy. W Polsce edycje konsolowe gry ukażą się w sprzedaży w polskiej wersji językowej. Stanie się tak dzięki staraniom firmy Cenega Poland. Pierwotnie miały one trafić do sprzedaży 11 kwietnia, lecz w obliczu kolejnego opóźnienia debiutu termin ten ulegnie z pewnością zmianie.

Sacred 2: Fallen Angel jest kontynuacją udanego cRPG wprowadzonego na rynek w 2004 roku. Udajemy się w niej w przeszłość, by doświadczyć wydarzeń mających miejsce 2000 lat przed historią opowiedzianą w części pierwszej. Dokonujemy tego w skórze jednej z sześciu postaci, w tym Strażnika Świątyni, czy też Inkwizytora. Jedną z najważniejszych zmian w stosunku do Sacred jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowego środowiska.

Na koniec pragniemy przypomnieć, że w ciągu najbliższych kilkunastu dni opublikowane zostanie uaktualnienie do pecetowej wersji Sacred 2, dzięki któremu posiadacze komputerów umożliwiających wykorzystanie bibliotek DirectX 10 będą mogli doświadczyć rozgrywki oferującej nowe doznania estetyczne. Więcej na ten temat przeczytacie w jednej z naszych poprzednich wiadomości.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej