autor: Szymon Liebert
Konsolowy Champions Online wstrzymany
Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.
Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.
Champions Online wystartował w drugiej połowie ubiegłego roku na pecetach i zdobył umiarkowane oceny w recenzjach. Autorzy pierwotnie planowali wydać grę także na Xboksie 360, nawet mimo ewentualnych opóźnień. Podobno w studiu chęci do stworzenia wersji na konsolę były, ale plany ostudziła ospała i najwyraźniej niezbyt entuzjastyczna reakcja ze strony Microsoftu.
Teraz wiemy, że posiadacze platformy Microsoftu raczej nie doczekają się gry kontynuującej idee City of Heroes/Villains. Według wypowiedzi opublikowanej na forum Champions Online, nie ma obecnie planów odnośnie wersji konsolowej, a ekipa poświęca pełną uwagę edycji na pecety, która dzięki temu najprawdopodobniej doczeka się wielu uaktualnień w niedługim czasie.
Nie wiemy niestety jak radzi sobie pecetowy Champions Online, chociaż na pewno ma wsparcie dewelopera. Udowadnia to chociażby opublikowany właśnie dodatek Revelations, z okazji którego autorzy rozpoczynają darmowy weekend z grą. Ciekawą sprawą jest natomiast konsolowa edycja innego projektu studia, czyli Star Trek Online. Czy także ona zostanie wstrzymana?