autor: Szymon Liebert
Konsolowy APB wciąż w planach, ale jako nowa produkcja
Jeden z czołowych producentów All Points Bulletin, EJ Moreland, powiedział w wywiadzie dla serwisu Develop, że studio nadal planuje przenieść swoją grę na konsole, ale nie w takiej postaci, jaką otrzymają posiadacze pecetów. Deweloper pragnie dostosować produkcję do specyfiki każdej z platform, więc konsolowa wersja strzelanki sieciowej będzie inna.
Jeden z czołowych producentów All Points Bulletin, EJ Moreland, powiedział w wywiadzie dla serwisu Develop, że studio nadal planuje przenieść swoją grę na konsole, ale nie w takiej postaci, jaką otrzymają posiadacze pecetów. Deweloper pragnie dostosować produkcję do specyfiki każdej z platform, więc konsolowa wersja strzelanki sieciowej będzie inna.
Z konsolowych i pecetowych doświadczeń Morelanda wynika, że produkcja Real Time Worlds tworzona z myślą o komputerach niekoniecznie sprawdzi się na innych platformach. Jeśli więc APB zostanie w przyszłości przeniesiony na Xboksa 360, co planowano już wcześniej, to najprawdopodobniej będzie po prostu nową grą, opartą na podobnym pomyśle.
APB to sieciowa strzelanka tworzona między innymi przez jednego z autorów serii Grand Theft Auto oraz Crackdown. Druga ze wspomnianych gier pojawiła się ekskluzywnie na konsoli Xbox 360, więc wydawało się oczywiste, że ekipa z Real Time Worlds będzie kontynuowała tradycję i przeniesie nowy projekt na konsole. Pecetowa wersja gry zadebiutuje na przełomie czerwca i lipca.
Konsolowi fani sieciowych strzelanek będą więc musieli poczekać na dalsze informacje, bo chociaż plany są, to oficjalne deklaracje na razie nie padły. W grze zmierzy się do 100 graczy na jednym serwerze, w dużym i otwartym środowisku miejskim. Warto przypomnieć, że za zabawę trzeba będzie płacić – twórcy przewidują abonament miesięczny i kupowanie czasu gry.