Koniec oficjalnego multiplayer beta testu C&C Generals
Przed około dwoma godzinami, o 23:59 Czasu Pacyfiku (PST) zakończył się oficjalny multiplayerowy test gry Command & Conquer: Generals. Firma Electronic Arts Inc. unieważniła wszystkie klucze testowe i składa podziękowania graczom, którzy przez kilka miesięcy toczyli zacięte boje w Command & Conquer: Generals i pomagali programistom eliminować kolejne błędy kodu gry. Przypominam, że gra ma zostać wydana na zachodzie 11 lutego. W Polsce Generalsi zostaną wydani również w lutym dzięki firmie Cenega Poland.
Przed około dwoma godzinami, o 23:59 Czasu Pacyfiku (PST) zakończył się oficjalny multiplayerowy test gry Command & Conquer: Generals. Firma Electronic Arts Inc. unieważniła wszystkie klucze testowe i składa podziękowania wszystkim graczom, którzy przez kilka miesięcy toczyli zacięte boje w Command & Conquer: Generals i pomagali programistom eliminować kolejne błędy kodu gry. Przypominam, że gra ma zostać wydana na zachodzie 11 lutego. W Polsce Generalsi zostaną wydani również w lutym dzięki firmie Cenega Poland.
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny. Po obu stronach barykady stają połączone siły Stanów Zjednoczonych i Chin oraz organizacja terrorystyczna zwana Global Liberation Army. Twórcy przygotowali trzy kampanie, (oddzielną dla USA, Chin i GLA) z których każda składa się z dziesięciu misji połączonych rozbudowaną fabułą.
Podczas walk spotkamy się z ponad 60 jednostkami bojowymi. Jako dowódca wojsk amerykańskich będziemy przeprowadzać szybkie i skoncentrowane uderzenia, przy użyciu bardzo nowoczesnych jednostek jak: myśliwców Aurora, czołgów Crusader, a także sprawdzonych od lat śmigłowców Comanche i ciężkich bombowców B-52. Jako dowódcza bardzo licznej komunistycznej armii Chińskiej, będziemy dowodzić ogromnymi ilościami piechoty, a także takimi jednostkami jak: czołgi sejsmiczne, działa Inferno, Hackerzy (odpowiednik inżynierów z poprzednich części Command & Conquer) oraz sterowcami propagandowymi obniżającymi morale wojsk przeciwnika. Po stronie Global Liberation Army, pod naszymi rozkazami znajdzie się nie regularna armia, jak w przypadku obu powyższych mocarstw, lecz zbieranina fanatyków, niezadowolonych cywili, najemników, itp. Jednostki GLA to, m.in. Angry mob (oddział 20 ludzi uzbrojony głównie w koktajle Molotova i karabiny AK-47), Technicals (czyli jeep uzbrojony w karabin 50-cal) oraz Scud storm (wyrzutnia rakiet Scud).
Całość zmagań przedstawiona jest przy użyciu, trójwymiarowego silnika graficznego The Sage, stworzonego w oparciu o silnik wykorzystany wcześniej w Command & Conquer: Renegade. Command & Conquer: Generals pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu w kilku trybach.