Koniec Majestic
Niestety, konspiracyjna gra sieciowa Majestic okazała się niewypałem. Electronic Arts poinformował, że w połowie 2002 roku gra zostanie zakończona i nie będzie już kolejnej edycji.
Niestety, konspiracyjna gra sieciowa Majestic okazała się niewypałem. Electronic Arts poinformował, że w połowie 2002 roku gra zostanie zakończona i nie będzie już kolejnej edycji.
Powodem są pieniądze. Majestic kosztował firmę około pięciu do siedmiu milionów dolarów, a zainteresowanie graczy okazało się znikome (10 do 15 tyś ludzi) i niewspółmierne do nakładów pracy. Część zespołu programistów pracującego nad projektem zostało już zwolnionych, a cześć przeniesiono do innych zadań.
Majestic to innowacyjna gra, przeznaczona do rozgrywki tysięcy graczy przy pomocy komputerów i różnorakich urządzeń biurowych typu faks. Gra składa się z pięciu epizodów, w których gracze powoli odkrywają zawikłaną konspiracyjną intrygę.