Koncern Electronic Arts gotowy do stworzenia nowatorskiego produktu
Znana z produkcji licznych tasiemców firma Electronic Arts jest gotowa, żeby przygotować zupełnie nowy produkt, który nie będzie korzystał ze znanej od lat marki – nieoczekiwanie zapowiedział wczoraj Alain Tascan, który reprezentuje wewnętrzne studio koncernu, zlokalizowane w kanadyjskim Montrealu.
Znana z produkcji licznych tasiemców firma Electronic Arts jest gotowa, żeby przygotować zupełnie nowy produkt, który nie będzie korzystał ze znanej od lat marki – nieoczekiwanie zapowiedział wczoraj Alain Tascan, który reprezentuje wewnętrzne studio koncernu, zlokalizowane w kanadyjskim Montrealu.
Z wywiadu, jakiego Tascan udzielił magazynowi Gamasutra wynika, że Electronic Arts wreszcie zauważył potrzebę stworzenia nowatorskiego produktu, który nie będzie jechał na popularności swoich poprzedników. Wiceprezes studia w Montrealu słusznie zauważa, że wiadomość może zostać dobrze odebrana przez entuzjastów elektronicznej rozrywki, na ogół kojarzących molocha z niekończącymi się seriami gier, głównie sportowych. Tascan nie ukrywa również, że działania te mogą pomóc koncernowi w utrzymaniu pozycji lidera na rynku.
W wywiadzie znajdziemy również interesujące porównanie koncernu z jego największym konkurentem – Ubisoftem. Zdaniem Tascana Francuzi podążają ostatnio szlakiem wytyczonym przez giganta branży komputerowej rozrywki, natomiast Electronic Arts próbuje tworzyć oryginalne rzeczy, zupełnie tak, jak niegdyś firma z siedzibą nad Sekwaną.
Aktualnie studio w Montrealu przygotowuje trzy nowe produkty: grę SSX Blur przeznaczoną dla konsoli Nintendo Wii oraz dwa zupełnie nowe programy, w tym dobrze zapowiadającą się strzelaninę Army of Two.