„Komunistyczny” city builder wreszcie pozwala liznąć kampanii Sowietów i lądować w błocie
Studio 3Division Entertainment powoli przygotowuje grunt pod premierę city buildera Workers & Resources: Soviet Republic, która ma odbyć się w tym roku. Jednym ze znaczących kroków w tym kierunku jest aktualizacja 0.9.0.11, wprowadzająca m.in. nowe mapy czy samoloty.
W grudniu zeszłego roku informowaliśmy Was, że po pięciu latach spędzonych we wczesnym dostępie city builder Workers & Resources: Soviet Republic ma niedługo otrzymać datę premiery. Dużym krokiem w jej kierunku jest świeżo udostępniona aktualizacja 0.9.0.11. Wraz z nią w grze pojawiły się nowe elementy, zaostrzające apetyt przed pełnoprawnym debiutem w 2024 roku.
Update wprowadza do Workers & Resources: Soviet Republic dwie misje / kampanie – twórcy różnie je określają – stanowiące uzupełnienie dla dostępnego do tej pory trybu swobodnego. W „Narodzinach republiki” stworzymy od podstaw własne państwo, a w „Rewolucji sowieckiej” obejmiemy kontrolę nad istniejącym już państwem. W planach na 2024 rok jest udostępnienie trzeciej, najtrudniejszej kampanii.
Zobacz również:
- Workers & Resources dało mi to, czego Cities nie potrafiło – i nie chodzi tu o socjalizm
- Polanie napędzani mlekiem i wcale-nie-Terminator. Polskie RTS-y miały kiedyś moc
W ramach aktualizacji 0.9.0.11 do Workers & Resources: Soviet Republic zawitały dwie dodatkowe mapy, nowe pojazdy czy budynki. Pojawiły się również kolejne samoloty i lotniska, na których lądowania będą odbywać się pośród traw i błota. Poza tym integracji doczekały się niektóre mody i elementy dekoracyjne. Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.