Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2009, 11:10

autor: Filip Grabski

Kolekcjonerska edycja Uncharted 2

Należało się spodziewać, że wkrótce pojawią się informacje o specjalnej, bogatszej edycji drugiej części bardzo udanej gry Uncharted na PlayStation 3. Jest jednak pewien haczyk – Uncharted 2: Fortune Hunter Edition nie będzie dostępne w sklepach.

Należało się spodziewać, że wkrótce pojawią się informacje o specjalnej, bogatszej edycji drugiej części bardzo udanej gry Uncharted na PlayStation 3. Jest jednak pewien haczyk – Uncharted 2: Fortune Hunter Edition nie będzie dostępne w sklepach.

Szczegóły kolekcjonerskiej edycji U2: Among Thieves pojawiły się podczas imprezy Penny Arcade Expo 2009. Co znajdziecie w pudełku, którego nie da się kupić? Oprócz samej gry w dużej, ładnej skrzynce (podpisanej przez twórców) znajdzie się art-book, dokładna replika występującego w grze sztyletu Phurba wraz z podstawką i zestaw kodów pozwalający ściągnąć jakieś super-rzadkie elementy po premierze tytułu. Pięknie. Ale skoro nie można tej skrzyni nabyć drogą kupna, to jak? Otóż: Fortune Hunter Edition będzie dostępne w konkursie na oficjalnym blogu PlayStation, podczas multiplayerowej bety i w PlayStation Home. Dokładne szczegóły tego rozdawnictwa nie są znane, ale należy przypuszczać, że każdy nie-Amerykanin może obejść się smakiem.

Ale czy do szczęścia prawdziwemu graczowi jest potrzeba edycja kolekcjonerska gry (której, przypominam, nie będzie można kupić)? Wszak samo Uncharted 2 zapowiada się na naprawdę zacny tytuł, który wywoła uśmiech u każdego miłośnika szybkiej akcji, pięknych widoków i fascynujących przygód. Druga część przygód Nathana Drake'a zawita na PS3 w październiku (również u nas, w pełnej polskiej wersji językowej), a przed premierą będzie można przetestować tryb dla wielu graczy.

Kolekcjonerska edycja Uncharted 2 - ilustracja #1
Okazja! Tego nie da się kupić!

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej