autor: Aleksander Kaczmarek
Kolejne przesunięcie terminu premiery gry Inversion
Premiera konsolowych wersji grawitacyjnej strzelaniny Inversion została przesunięta na lipiec. Tym samym dzieło ekipy deweloperskiej studia Saber Interactive zaliczy kolejny poślizg. Pecetowym graczom najprawdopodobniej przyjdzie poczekać jeszcze dłużej.
O problemach z dotrzymaniem terminu premiery Inversion informowaliśmy już na początku roku. Wydawca tytułu, którym jest firma Namco Bandai, zdecydował się wówczas dać deweloperom z Saber Interactive nieco więcej czasu. Gra miała trafić na sklepowe półki w czerwcu, ale według ustaleń serwisu Eurogamer nastąpi to dopiero w lipcu.
Powody kolejnego poślizgu, jaki zaliczy futurystyczna, kooperacyjna strzelanina TPP od twórców TimeShifta nie zostały ujawnione. Można tylko domyślać się, że deweloperzy wciąż potrzebują czasu na doszlifowanie swego dzieła. Niestety, najprawdopodobniej ekipa Saber Interactive całą uwagę poświęca w tej chwili wersjom przeznaczonym na konsole (Xbox 360 i PlayStation 3). Data premiery wersji adresowanej na komputery PC wciąż nie została wyznaczona (status TBD – to be dated), co raczej nie wskazuje na rychły koniec prac.
Informacja o przesunięciu terminu premiery Inversion z pewnością nie zaskoczyła fanów gier studia Saber Interactive. Amerykańsko-rosyjski zespół deweloperski tej firmy znany jest bowiem z niespiesznego tempa prac. Wystarczy przypomnieć, że na Will Rock graczom przyszło czekać dodatkowe 3 miesiące, a na TimeShift blisko rok. Wyjątek od tej zasady stanowi jedynie strzelanina Battle: Los Angeles, ale jeśli nowa gra miałaby ukazać się w równie niedopracowanej postaci, to już chyba lepiej uzbroić się w cierpliwość.