Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lipca 2021, 19:44

autor: Adrian Werner

Knockout City - nadchodzi 2. sezon, a w nim Hollywood

Na EA Play Live 2021 zapowiedziano drugi sezon Knockout City. Wprowadzi on do gry m.in. nową mapę i sporo dodatkowych przedmiotów.

SEASON 2 W SKRÓCIE:
  1. nowa mapa,
  2. nowa piłka,
  3. dodatkowe przedmioty,
  4. start nowej ligi sieciowej.

Prezentacja EA Play Live 2021 nie była ograniczona tylko do nadchodzących tytułów. Ujawniono również sporo informacji na temat przyszłości już wydanych produkcji. Do tej kategorii należała zapowiedź drugiego sezonu Knockout City, czyli sieciowej gry akcji studia Velan, która zadebiutowała w maju tego roku.

Season 2, opatrzony tytułem Fight at the Movies, ruszy 27 lipca tego roku i wprowadzi do gry nową mapę nazwaną Holowood Drive-in. Zgodnie z tytułem została ona zainspirowana filmami, oferując różnorodne lokacje - od katedry z horroru aż po most zakochanych z komedii romantycznych, a jej kształt ma się zmieniać w trakcie rozgrywki.

Lista dostępnych w grze piłek wzbogaci się o nowy wariant nazwany Soda Ball, który zakryje ekran wrogów ograniczającym widoczność lepkim napojem. Nie zabraknie także nowych przedmiotów zainspirowanych historią fabryki snów. Wraz ze startem drugiego sezonu ruszy również nowa sieciowa liga.

Przypomnijmy, że Knockout City zadebiutowało 21 maja tego roku. Produkcja ukazała się na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Wydanie PC dostępne jest zarówno w serwisie Origin, jak i na Steamie. W produkcję mogą zagrać również posiadacze PS5 i Xboksa Series X/S dzięki wstecznej kompatybilności. Warto dodać, że tytuł oferuje opcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform sprzętowych.

  1. Oficjalna strona Knockout City

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej