autor: Krzysztof Bartnik
Kings of War – “spadkobierca” Kohana w produkcji
Wydana jeszcze w 2001 roku, strategia czasu rzeczywistego o nazwie Kohan: Immortal Sovereigns na dłużej zapadła w pamięci graczy, zaś jej twórcy - zespół TimeGate Studios - otrzymali za nią sporą ilość prestiżowych nagród. Nic więc dziwnego, iż wspomniany tytuł stał się inspiracją dla kolejnego dzieła developera, zatytułowanego Kings of War.
Wydana jeszcze w 2001 roku, strategia czasu rzeczywistego o nazwie Kohan: Immortal Sovereigns na dłużej zapadła w pamięci graczy, zaś jej twórcy - zespół TimeGate Studios - otrzymali za nią sporą ilość prestiżowych nagród. Nic więc dziwnego, iż wspomniany tytuł stał się inspiracją dla kolejnego dzieła developera, zatytułowanego Kings of War.
Całość będzie oczywiście rozbudowanym RTS-em osadzonym w mistycznym świecie Khaldun, znanym z pierwowzoru. W pełnej wersji Kings of War wcielimy się w postać dowódcy klanu Kohanów, którego zadaniem będzie poprowadzenie armii tych nieśmiertelnych wybrańców do boju przeciwko antycznemu Złu. Do wyboru dostaniemy sześć grywalnych ras oraz pięć frakcji politycznych.
W sumie czeka nas pokonanie kampanii składającej się z 32 scenariuszy, zaś autorzy zapowiedzieli również zaimplementowanie w grze dopracowanych algorytmów AI komputerowego przeciwnika, świetnych efektów audio-wizualnych (pełny trójwymiar, zaawansowane efekty, itp.), trybu rozgrywki wieloosobowej, rozbudowanego edytora pozwalającego na stworzenie własnych poziomów, i wielu innych nowości.
Rynkowy debiut Kings of War został ogólnie zaplanowany na 2004 rok.
Więcej informacji: http://www.timegate.com/