Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders - pokaźna porcja informacji
Firma Phantagram Interactive ujawniła pierwsze szczegóły dotyczące drugiej części strategii czasu rzeczywistego z elementami cRPG, Kingdom Under Fire, zatytułowanej Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders.
Firma Phantagram Interactive ujawniła pierwsze szczegóły dotyczące drugiej części strategii czasu rzeczywistego z elementami cRPG, Kingdom Under Fire, zatytułowanej Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders.
Niestety, podobnie jak to ma miejsce np. w przypadku Halo, tak i tu wydawca gry, planuje najpierw wydać Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders na konsolę Xbox, a dopiero w późniejszym terminie na PC. Mówiąc dosłownie na dzień dzisiejszy sprawa wydania wygląda następująco „Spring 2003 for Xbox and PC (planned)”.
Akcja gry osadzona zostanie w tym samym świecie fantasy „Bersia”, w którym toczyliśmy bitwy w pierwszej części gry. Dawna wojna zakończyła się i na 50 lat zapanował kruchy pokój. Jednak zło powróciło. Rozpoczyna się kolejny krwawy konflikt pomiędzy siłami przymierza (ludzie i elfy), a Mrocznymi Legionami (mroczne elfy, orki i ogry) i ponownie gracz musi wziąć sprawy we własne ręce.
Druga część gry, będzie wykonana przy zastosowaniu całkowicie trójwymiarowego silnika graficznego, który jak twierdzą autorzy, w pełni wykorzysta moc drzemiącą w konsoli Xbox (i miejmy nadzieję w naszych blaszakach). W Kingdom Under Fire 2: The Crusaders znajdzie się ponad 200 różnorodnych postaci (żołnierze, potwory łatające i szereg innych fantastycznych bestii) składających się każda z maksymalnie 3000 polygonów, zaś postacie naszych herosów złożone będą z aż 10000 polygonów. Co najlepsze podczas bitew będziemy mogli zobaczyć te 200 walczących postaci równocześnie. Twórcy podkreślają, że sceny bitewne w grze będą przypominać te, które widzieliśmy w takich filmach jak: „The Lord of the Rings” oraz „Gladiators”. Każda jednostka będzie posiadała swoje indywidualne charakterystyki i uzbrojenie oraz będzie mogła być stopniowo ulepszana. Ponadto gracz będzie mógł organizować swoje wojska w odpowiednie formacje i szyki bojowe, a co najważniejsze taktycznie planować każde starcie.
Cóż, w zapowiedziach gra wygląda bardzo ciekawie. Zobaczymy co nowego przyniosą kolejne informacje – może to „PC (planned)” zamieni się w coś konkretniejszego...