Killing Floor 2 trafi do sprzedaży w listopadzie
Zespół Tripwire Interactive ujawnił datę premiery strzelanki Killing Floor 2. Gra trafi do sprzedaży 18 listopada i ukaże się tego samego dnia na PC oraz konsoli PlayStation 4.
Niezależne studio Tripwire Interactive ujawniło wreszcie datę premiery kooperacyjnego FPS-a Killing Floor 2. Gra trafi do sprzedaży 18 listopada tego roku, równocześnie na PC oraz konsolę PlayStation 4. Warto wspomnieć, że wczesna wersja edycji pecetowej trafiła do dystrybucji w Steam Early Access w kwietniu ubiegłego roku.
- Deweloper: Tripwire Interactive
- Wydawca: Iceberg Interactive (PC), Deep Silver (PS4)
- Gatunek: FPS
- Platformy: PC, PS4
- Data premiery: 18 listopada 2016 r.
Przypomnijmy, że gra stanowi kontynuację przebojowego Killing Floor z 2009 roku, które sprzedało się na PC w ponad trzech milionach egzemplarzy. Ta produkcja była zresztą rozszerzoną wersją popularnego moda z 2005 roku.
Killing Floor 2 zaprojektowano jako rozwinięcie rozwiązań z pierwowzoru. Ponownie zmuszeni więc zostaniemy do walki z hordami mutantów, a rozgrywka położy nacisk przede wszystkim na ścisłą współpracę z kolegami z drużyny. Nieprzyjaciele atakować będą falami, a pomiędzy nimi otrzymamy czas na wzniesienie barykad i uzupełnienie amunicji u handlarzy.
Killing Floor 2 to zdecydowanie najdroższy projekt w historii zespołu Tripwire Interactive. Dzięki temu autorzy mogli zaoferować wyższą jakość grafiki i lepsze animacje. Większy budżet pozwolił im także na opracowanie nowego brutalnego systemu obrażeń, który pozwala dosłownie poszatkować wrogów na małe kawałki.
Sercem gry będzie tryb kooperacyjny dla maksymalnie sześciu graczy, ale Killing Floor 2 pozwoli także na samotną zabawę. Pojawi się również opcja rywalizowania z innymi użytkownikami, w dwunastoosobowych potyczkach PvP, gdzie dwie drużyny na zmianę będą wcielały się w mutantów i żołnierzy.
Warto na koniec dodać, że równolegle trwają także prace nad rozszerzoną wersją gry zatytułowaną Killing Floor Incursion, która powstaje specjalnie z myślą o wirtualnej rzeczywistości.