Killing Floor 2 - obejrzyj obszerne zapisy rozgrywki
W sieci pojawiły się nowe materiały video z kooperacyjnej strzelanki Killing Floor 2. Jeden z filmików zawiera kilkudziesięciominutowy zapis rozgrywki.
- Twórcy: Tripwire Interactive
- Gatunek: FPS
- Platformy sprzętowe: PC, PlayStation 4
- Data premiery: 2015 r.
Killing Floor 2 to jedna z najbardziej obiecujących strzelanek kooperacyjnych, więc każdy nowy filmik z tej gry witamy z dużym zainteresowaniem. Wypuszczone właśnie przez redakcję magazynu PC Gamer materiały są szczególnie godne uwagi, gdyż zawierają trwający kilkadziesiąt minut zapis rozgrywki. Pozwala on obejrzeć w akcji ulepszoną oprawę graficzną oraz wyrobić sobie całkiem dobre pojęcie o tym, w jakim kierunku zmierza ten projekt.
Przypomnijmy, że nad Killing Floor 2 pracuje studio Tripwire, czyli ten sam zespół, który opracował część pierwszą oraz serię Red Orchestra. Autorzy nie zamierzają tworzyć rozbudowanej warstwy fabularnej. Zamiast tego zostaniemy po prostu wrzuceni do świata opanowanego przez krwiożercze mutanty. Gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych i solidnie uzbrojonych żołnierzy, a ich zadaniem będzie przede wszystkim przetrwanie.
Tak jak pierwowzór, Killing Floor 2 położy nacisk na ścisłą współpracę z kolegami z drużyny i samotnym wilkom wyjątkowo ciężko będzie przetrwać ataki hord mutantów. Pomiędzy kolejnymi falami wrogów otrzymamy trochę czasu na złapanie oddechu, naprawę uszkodzonych barykad oraz odwiedzenie handlarzy w celu zakupu amunicji i uzbrojenia.
Pierwsze Killing Floor było rozszerzoną komercyjną wersją darmowego moda do Unreal Tournament 2004. Twórcy opracowali ten projekt małym kosztem, co znalazło odbicie w jakości wykonania. Tytuł okazał się jednak wielkim przebojem, sprzedając się w prawie 3 mln egzemplarzy. Sukces kasowy sprawił, że przy produkcji kontynuacji autorzy dysponują sporym budżetem. Dzięki temu otrzymamy atrakcyjną grafikę, animacje wykonane za pomocą technologii motion-capture oraz większą różnorodność lokacji i potworów.
Ponadto Killing Floor 2 ma zaoferować rozbudowany i bardzo brutalny system obrażeń, znacząco przebijający wszystko, co tej pory opracowano w tej kwestii. Ciała wrogów podzielone zostaną na masę odrębnych części, inaczej reagujących na trafienia. Ten mechanizm ma być tak dokładny, że możliwe będzie np. oskalpowanie mutanta, potem roztrzaskanie mu czaszki, a na końcu zrobienie tatara z mózgu. W połączeniu z hektolitrami krwi wylewanymi na mapę i pozostającymi na niej do końca meczu ma to umożliwić stworzenie klimatu znanego z niskobudżetowych filmowych horrorów.