Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 stycznia 2013, 14:20

autor: Adrian Werner

Kampania w Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate starczy na 16 godzin

Już za niecałe dwa miesiące ukaże się na 3DS-a gra Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate. Jej producent zdradził, że ukończenie kampanii dla pojedynczego gracza zajmie co najmniej 16 godzin.

Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate zapowiada się na jedną z najlepszych gier, jakie zostaną wydane w tym roku na konsole przenośną 3DS. Oczekujących na premierę fanów serii ciekawi, jak obszerna będzie kampania dla pojedynczego gracza. Odpowiedzi na to pytanie udzielił producent Dave Cox. Stwierdził on, że pierwsze przejście gry zajmie większości graczy około 16 godzin. Rozgrywka będzie jeszcze dłuższa dla osób, które zechcą zebrać wszystko w 100%. Natomiast na drugie przejście kampanii, co jest wymagane aby obejrzeć sekretne zakończenie, powinno wystarczyć 12 godzin.

Przypomnijmy, że Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate będzie platformówką przypominającą wcześniejsze przenośne odsłony serii, takie jak Dawn of Sorrow czy Order of Ecclesia. Większość czasu spędzimy więc na eksplorowaniu sporych rozmiarów świata, choć nie zabraknie również wielu sekwencji walki. Grafika wykonana zostanie w pełnym 3D, ale przez większość czasu postacie poruszać się mają w dwóch wymiarach. Pod względem fabularnym Mirror of Fate będzie pełnił rolę mostu, który połączy obie odsłony Castlevania: Lord of Shadow z dużych konsol. Gra opowie o losach łowcy wampirów Trevora Belmonta, a w późniejszych fragmentach kampanii wcielimy się również w jego syna – Simona.

Premiera Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate planowana jest na początek marca tego roku. Opracowaniem gry zajmuje się studio Merkury Steam, czyli ten sam zespół, który odpowiedzialny jest za Castlevania: Lord of Shadow i Castlevania: Lord of Shadow 2.

  1. Castlevania: Lord of Shadow – Mirror of Fate – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej