Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 lutego 2005, 09:32

Już wkrótce na rynku ukaże się soundtrack do Robotech: Invasion

Jesper Kyd – kompozytor, którego utwory można usłyszeć w takich produkcjach jak seria Hitman, Freedom Fighters czy Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory – poinformował wczoraj, że szykuje się do wydania specjalnej płyty CD, zawierającej ścieżkę dźwiękową do gry Robotech: Invasion.

Jesper Kyd – kompozytor, którego utwory można usłyszeć w takich produkcjach jak seria Hitman, Freedom Fighters czy Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory – poinformował wczoraj, że szykuje się do wydania specjalnej płyty CD, zawierającej ścieżkę dźwiękową do gry Robotech: Invasion.

Już wkrótce na rynku ukaże się soundtrack do Robotech: Invasion - ilustracja #1

Krążek, który powstał w kooperacji z wytwórnią Sumthing Else Music Works, zawierać będzie trzynaście utworów elektronicznych, nagranych z udziałem chóru Hungarian Radio, pochodzącego z Budapesztu. Płyta ukaże się już za kilka dni, dokładnie 15 lutego, a kupić ją będzie można za pośrednictwem popularnych sklepów internetowych, jak np. Amazon, Best Buy czy Musicland.

Invasion to sequel gry akcji z 2002 roku, która w całości była oparta na popularnej serii anime, pt. Robotech. Autorzy ze studia Vicious Cycle zadbali nie tylko o rozbudowanie elementów znanych z pierwowzoru, ale także wprowadzili szereg interesujących nowości.

Fabuła omawianej produkcji bazuje na ostatniej części telewizyjnej serii Robotecha z połowy lat osiemdziesiątych. Według scenariusza, Ziemia zostaje całkowicie opanowana przez obcą rasę Invidów, którzy za wszelką cenę dążą do wyniszczenia ludzkiej populacji. Gracze wcielają się w postać żołnierzy, walczących w jednej z niewielu pozostałych grup oporu i rozpoczynają starania o przywrócenie rasie homo sapiens statusu quo.

Więcej informacji na temat Robotech: Invasion znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej