Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2005, 09:26

Już dzisiaj Codemasters oficjalnie ogłosi prace nad Worms: Mayhem

Według wszelkich znaków na niebie i ziemi, w dniu dzisiejszym firmy Team 17 oraz Codemasters zapowiedzą oficjalnie grę Worms: Mayhem – najnowszą odsłonę popularnej serii, która już od dziesięciu lat stale gości na w sercach posiadaczy PeCetów.

Według wszelkich znaków na niebie i ziemi, w dniu dzisiejszym firmy Team 17 oraz Codemasters zapowiedzą oficjalnie grę Worms: Mayhem – najnowszą odsłonę popularnej serii, która już od dziesięciu lat stale gości na w sercach posiadaczy PeCetów.

Jak na razie wszystkie informacje związane z tym, co w Worms: Mayhem się znajdzie, pochodzą z serwisu Gamer.nl, który jakiś czas temu opublikował obszerną zapowiedź gry, by po interwencji koncernu Codemasters, usunąć ją. Wiadomo, że nowa odsłona robaczych wojen będzie zawierać w pełni interaktywne środowisko z możliwością destrukcji terenu, jeszcze więcej broni (m.in. Iron Donkey), możliwość tworzenia własnych narzędzi zagłady oraz zawodników.

Rozgrywka w Worms: Mayhem składać się będzie z trzydziestu etapów, podzielonych na pięć zróżnicowanych tematycznie światów (m.in. arabski, prehistoryczny i fantastyczny), w których oprócz pokonania tradycyjnych plansz, będziemy musieli się także zmierzyć z tzw. „bossem”. Worms: Mayhem ukaże się w drugiej połowie 2005 roku na PC, Xbox oraz PlayStation 2.

Więcej informacji na temat gry pojawi się z pewnością wraz z oficjalną zapowiedzią. Poniżej przedstawiamy pierwsze screenshoty:

Już dzisiaj Codemasters oficjalnie ogłosi prace nad Worms: Mayhem - ilustracja #1
Już dzisiaj Codemasters oficjalnie ogłosi prace nad Worms: Mayhem - ilustracja #2
Już dzisiaj Codemasters oficjalnie ogłosi prace nad Worms: Mayhem - ilustracja #3
Już dzisiaj Codemasters oficjalnie ogłosi prace nad Worms: Mayhem - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej