autor: Bartosz Świątek
Jurassic World Evolution sprzedało się w 2 milionach kopii
Firma Frontier Development poinformowała, że strategia ekonomiczna Jurassic World: Evolution – stworzona na licencji filmów pod tym samym tytułem – sprzedała się w 2 milionach egzemplarzy.
Studio Frontier Development – odpowiedzialne za stworzenie oraz wydanie gry Jurassic World: Evolution – poinformowało, że od dnia premiery tytuł ten sprzedał się w przeszło dwóch milionach egzemplarzy (przy czym pierwszy milion „pękł” w przeciągu pięciu tygodni). Twórcy są niezwykle zadowoleni z tych wyników – produkcja zasłużyła sobie na miano „najlepszej premiery w historii firmy”.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu Jurassic World Evolution, które było naszą największą dotychczasową premierą. Elite Dangerous i Planet Coaster również osiągają dobre wyniki. Strategia wspierania, pielęgnowania i ulepszania każdej z naszych marek przynosi efekty. Z niecierpliwością czekam na możliwość przedstawienia w nadchodzących miesiącach szczegółów na temat zarówno naszej nowej, czwartej marki, jak i tych istniejących – powiedział David Braben, prezes Frontier Development.
Jurassic World Evolution to produkcja na licencji znanych filmów Jurassic Park oraz Jurassic World. W grze zajmujemy się nadzorowaniem parku pełnego dinozaurów. W przeciwieństwie do kinowych blockbusterów – które najczęściej pokazują próby przetrwania po nieuchronnej katastrofie, skutkującej uwolnieniem krwiożerczych, prehistorycznych gadów – w Evolution nie znajdziemy akcji w klasycznym znaczeniu tego słowa. Zamiast tego mamy do czynienia z raczej spokojną strategią ekonomiczną, w której naszym zadaniem jest udowodnienie, że w odpowiednich rękach pomysł Parku Jurajskiego mógłby się udać.
Omawiany tytuł zadebiutował 23 czerwca 2018 roku na komputerach (Steam) oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. W naszej recenzji gra otrzymała mocną notę 8/10.
- Jurassic World: Evolution – strona oficjalna
- Cień Tencenta – macki chińskiego giganta sięgają dalej, niż Wam się wydaje